Medlem
Bästa Unreal?

nå, vilket är #1.

Jag valde Unreal Tournament 2003.
pga dess komplex och nyskapande, dess extremt roliga hopp-del och starka RL.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Coola, Underbara 2k4 <3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

the game of games, unreal något man aldrig sett liknande när det kom, som en religiös upplevelse. Vem kan glömma korridorhelvetet när ljusen släcks? ASMD combon -> "damn cheater", det lilla communityt där alla kände alla, sportmanship, hela essensen med "gg's" föddes ju där damnit

/me bends his head in a nostalgic flashback

aaaamen


signatur

-= http://porkflutes.mine.nu - #porkflutes =-

Medlem

Bäst spelet är nog för mig UT2004 men jag har nog haft mest kul i UT99. Unreal var också roligt men på ett annat sätt. 2003 kändes bara fel och jag kom aldrig in i det. Unreal 2 är skit helt enkelt

Inaktiv

"Bästa" spelet i serien är enligt mig UT2k4 eftersom den titeln är mest fullkomlig. Jag tycker faktiskt att det är lite sorgligt att UT2k4 inte rönt större framgångar. Det är verkligen helt enkelt det bästa online FPS-liret hittills egentligen. Men det var ju vid Unreal/UT allt började så det är ett svårt val...

Medlem

men UT2k4 verkar idag vara det största non-real-shooter? dvs större än quake spelen och div andra?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Men plz, ice. En sån omröstning är lika rättvis som omröstningar om århundrades låt. Alltid fler nya låtar som ligger högt eftersom de är de man kommer ihåg bäst och alla fjortisar röstar på.

Rösta självklart på UT99 8)


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Jag har spelat dem alla. Unreal (samt extrapaketen) och Unreal2 var ganska kul, som singelspel. UT och UT2003 var också kul på sitt sätt, men UT2004 är den klart bästa, hittills.

Det är ganska kul att i UT2004 kunna använda mutators för att använda de vapen som användes i "UT Classic" samt "UT2003 Style".

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

men UT2k4 verkar idag vara det största non-real-shooter? dvs större än quake spelen och div andra?

Ja idag, eftersom online-fps av den gamla skolan i största allmänhet verkar vara rätt döende. Men så vitt jag vet nådde UT2k4 aldrig en guld period som quake gjort vid flera tillfällen. UT2k4 borde ha blivit större enligt mig :\

Inaktiv

LÄTT!

UT2003 får min röst, fan vilken underbar känsla.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

men UT2k4 verkar idag vara det största non-real-shooter? dvs större än quake spelen och div andra?

Frågan är om det inte är ganska jämt?

Inaktiv

uj... nu skuttade ut99 iväg lite... undrar varför


signatur

senare väntas ett delbetänkande..

Medlem

UT2003 får min lilla röst

Medlem

röstade på ut eftersom det var så pass nyskapande och spenderat mest tid på det.. ctf, tdm och ig. Var riktigt kul också såklart


signatur

thank you, come again

Medlem

Röstade på UT.
UT ligger i samma liga som QW och de 2 spelen håller fortfarande.

De har det där sällsynta "speciella" som man sällan ser i dagens spel.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Röstade på UT2004 för det har jag spelat mest och jag gillar det skarpt!

Inaktiv

Äger endast 2003, men ser fram emot 2007 väldigt mkt!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Hmm ja 2003/2004 är ju vad som gäller , fast vill ju ha nytt hela tiden så nog är de väl 2004 som gäller för tillfället, väntar ivrigt på 2007.....

Medlem

humm, det står mellom ut1 o 2k3, men det ble ut1


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem

oh btw, det var UT99 som fick mig att köpa en egen dator, så man kunnde köra LAN hemma på den tiden man ej hadde internet.
Ut99 kostade mig 15500kr då gick jag bara i 8àn :<


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag gillar Unreal mest. Vilken känsla det var när det kom, musiken, de stora landskapen och grafiken. Sååå mäktigt. Undrar om det kommer något sånt SP-spel igen? Kanske Ala Wake, det är nog bra känsla.
Men jag spelar inte så mycket Unreal just nu, det var många år sen. Annars är UT2004 det mest aktuella medans jag väntar på 2007.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ja, musiken var grym. Jag kan spela den i winamp bara för att den är så bra.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

jag spelar unrealtournament och ut 2003


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Unreal 2 gav jag min röst. Gillade SP-läget starkt. Har aldrig gillat UT spelen.

Skägg.
10 Chambers

Funderar på att lira igenom Unreal 2 igen... hade ett par coola banor vill jag minnas. Jag hatade dock robotbanan, alla rum var likadana (Hej #Halo) och ont om ammo.


signatur
Inaktiv
1
Skriv svar