Medlem
FZ spelare.

Finns det några som prövat betan nu då, och kan vi skaffa någon samlingspunkt för alla skitungar ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Man blir ju bara utkastad från servrarna... Jag lyckade tydligen även bli bannad från en tysk server vette fan varför satt och åt kex och spraya lite antagligen en omogen tysk ba =D


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Höhöhö jo förfan provade fem minuter igår. Tänkte lira lite sen.. Såg nått typ som freinds @ Steam stämmer det?

Medlem

Jupp heter KlosterKatten i spelet också, ni får gärna adda :>


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Done! Heter MrQrush.. ^^

Medlem

CluBBson


signatur

Alfa Bertil

Medlem

z4xxorManSWE


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

blubb757


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

ThreeZool Duh! ^^

Medlem

SirFargo ^^, Fargo var upptaget

Medlem

Langos (4****) Rangers lead the way!!!oneone1


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv
Medlem

Heter SheikYerbouti i betan. Är också bannlyst från några servrar har jag märkt, trots att jag inte gjort något busigt. Har till exempel bara gjort 4 teamkills, av misstag, under alla dessa timmar och bara en gång blivit "punished" för det.

Så vad det kan vara vet jag inte.

Medlem

Jag är bannad från en mängd k-play servar och även några multiplay servrar. Det verkar inte som om de rensar sin banlist. Vanligtvis brukar man bara få en tempban av 4 tks men tydligen är det inte så i betan...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Jag måste bara säga...... LMFAO @ er som blivit bannade från servrar som hostar ett spel som ännu inte kommit


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Jag måste bara säga...... LMFAO @ er som blivit bannade från servrar som hostar ett spel som ännu inte kommit

Förstår inte riktigt. Vi blev bannade från en beta som helt uppenbart kommit. Vi har dock inte blivit bannade från ett spel som inte kommit då.. spelet inte kommit.

Sen handlar det om en bugg, inte att man blivit kickad av en anledning som t.ex. teamkilling, eller uppfört sig illa. Serverarna var sådana som jag aldrig besökt tidigare.

Inaktiv

Kyraal saknar ett sinne för humor


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Bara för att jag inte har samma slags sinne för humor som du, eller många andra här, så betyder det inte att jag saknar det. Jag kan skratta gott åt sånt som jag verkligen tycker är roligt, men att bli bannad från ett spel som inte ens är ute? Ja. Jättekul.. Passa dig, Robert Gustavsson, du har stark konkurrens härute..

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Bara för att jag inte har samma slags sinne för humor som du, eller många andra här, så betyder det inte att jag saknar det. Jag kan skratta gott åt sånt som jag verkligen tycker är roligt, men att bli bannad från ett spel som inte ens är ute? Ja. Jättekul.. Passa dig, Robert Gustavsson, du har stark konkurrens härute..

Stiff up a lip

Medlem

Kyraal, vad jag menade var att; eftersom nu inte det riktiga spelet släppts ännu så lät ju "Jag är bannad från en mängd k-play servar och även några multiplay servrar." jävligt skoj, alltså bannad från ett Demo.....det tyckte jag iaf :/ Nåja


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Majjabajja sen i det riktiga spelet heter jag som mitt forumnamn


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Inaktiv

Har också teamkillat ett par stycken.. Mest när jag landar med ett transportflyg..

Medlem

du har väl dratt fram landingskuddarna så du landar mjukt
du vet dom där rosa med röda elefanter på


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

1
Skriv svar