Tomb Raider: Underworld

Redaktör
Skrivet av NiXPhoenix:
Skrivet av dlq:

Och vem bryr sig om hon har stora bröst. Är det nåt fel med det?

Recensenten vill väl vara politiskt korrekt, han kanske dessutom har har några feministtjejer i sin umgängeskrets. För att plocka poäng hos dessa väljer han att skriva som han gör.

Det kan även vara så att man tycker att överdrivna kvinnliga kroppsformer inte passar in, och det utan att man är homo, tokfeminist eller något annat subversivt.


signatur
Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

Recensenten vill väl vara politiskt korrekt, han kanske dessutom har har några feministtjejer i sin umgängeskrets. För att plocka poäng hos dessa väljer han att skriva som han gör.

Det är inget fel med stora bröst i sig. Det är inte heller vad jag skrev - faktum är att jag inte nämnde bröst överhuvudtaget. Däremot skrev jag att det var synd att anatomin inte var mer realistisk (eftersom jag tycker att det skulle gett spelet en mer seriös prägel).

Tjejer i umgängeskretsen som läser FZ? Ha.. ha..

Medlem

Enda Tomb Raider jag spelat genom är 1an på Playstation 1 för länge sen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Spel som vågar ta ut svängarna och prova på lite nya saker borde alltid få ett högre betyg än ett spel som följer formeln (kontroversiellt statement inc) ÄVEN fast spelet är en mer solid spelupplevelse. Säkert många som inte håller med men en upplevelse man inte haft förut kan vara bättre än en bekant polerad. Kan jämnföras med att alltid ta samma pizza eller alltid ha sex med samma människa. ibland kan en obekant smaka bättre i en dos. Assassins Creed är därför värt högre betyg än detta lir, imo.

Logiken varför man borde ge ett spel bättre betyg förstår jag men jag förstår inte varför du vill ge Assassins Creed ett bättre betyg.
AC gjorde egentligen aldrig något nytt utan var en klättringssimulator i vackra miljöer.
Att kunna klättra på allt som finns och med den vackra grafiken så fångade spelet många hjärtan till en början men blev snabbt enformigt.
Efter att ha spelat Tomb Raider så fick vi ett mer avancerat sysem för att klättra som gjorde det mycket roligare och vi fick liknande grafik. Men allt handlar inte om att klättra runt som en apa och det är Tomb Raiders starka sida.

Skrivet av andman:

Tjejer i umgängeskretsen som läser FZ? Ha.. ha..

Riktigt så dåliga är inte recentionerna.

Medlem

JAG gillar det här spelet

12
Skriv svar