Tom Clancy's EndWar

Robot
Tom Clancy's EndWar

Vi har testat det första spelet en enfingrad man kan spela.


Medlem
Tar Endwar över världen?

spelet är bättre än demot. Dock var träningsuppdragen lite sega men sen när tredje världskriget väl börjar blir det riktigt kul.
Jag kan bara inte förstå varför man stör sig på kameravinkeln? Dom har inte lagt ditt någon fog of war, istället får man nöja sig med att ha kameran vid en av sina enheter eller precis brevid. Med helikoptrar får man en bra överblick. Precis som det ska vara.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Wic+röstkommando=Guld

Edit. RIktigt bra skriven John


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Bra skrivet!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Blir det inte jobbigt i slutändan bara babbla hela tiden ?

Medlem

Synd att man inte har konsoll. Tror du spelet kommer ut till PC? Värkar vara ett spel som är värt att testa

Medlem

Strategispel på konsol?
humf... hihi.. ahahahaahhahahahaha..
Nä men seriöst,
BWAHAHAHA!!

Poäng: Sluta att fördumma spelen, sätt i ett tangentbord och mus och erkänn att det är en glorifierad budgetdator med begränsningar för folk som vill lira nå slappt på kvällarna. Inte ett alternativ till dator.


signatur

"White Obama Wants You!"

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Strategispel på konsol?
humf... hihi.. ahahahaahhahahahaha..
Nä men seriöst,
BWAHAHAHA!!

Poäng: Sluta att fördumma spelen, sätt i ett tangentbord och mus och erkänn att det är en glorifierad budgetdator med begränsningar för folk som vill lira nå slappt på kvällarna. Inte ett alternativ till dator.

Well spoken
/signed


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

spelet är bättre än demot. Dock var träningsuppdragen lite sega men sen när tredje världskriget väl börjar blir det riktigt kul.
Jag kan bara inte förstå varför man stör sig på kameravinkeln? Dom har inte lagt ditt någon fog of war, istället får man nöja sig med att ha kameran vid en av sina enheter eller precis brevid. Med helikoptrar får man en bra överblick. Precis som det ska vara.

Testade demot, tyckte de var helt okej.

Det jag intresserad utav är multiplayerdelen, är det endast 1 vs 1 som gäller?


signatur

/ Lixom

Avstängd

Jag laddade ner demot, men jag var riktigt besviken, visste inte att det skulle vara strategi. Och den här typen var verkligen värdelöst för mig

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Strategispel på konsol?
humf... hihi.. ahahahaahhahahahaha..
Nä men seriöst,
BWAHAHAHA!!

Poäng: Sluta att fördumma spelen, sätt i ett tangentbord och mus och erkänn att det är en glorifierad budgetdator med begränsningar för folk som vill lira nå slappt på kvällarna. Inte ett alternativ till dator.

Word

Inaktiv

man kan spela 2vs2 om man vill.

online kriget (TOW) gör detta spelet till det bästa RTS som gjorts. spelet är väldigt taktiskt, och fruktansvärt roligt.
grunden är simpel, men i slut ändan så finns det hur många möjligheter som helst.

men man får spela det ett tag för att förstå djupet i spelet. om man bara testar demot 2-3 gånger så kan man inte ha en aning om hur spelet fungerar.

Medlem

bra ressension och bra betyg även om jag älskar spelet så kan man ju säga att 100% är det ju inte men det är inte många som kommer inärheten av det.

PS det fins inga kärnvapen i endwar WMD's som fins är Tactical laser för EU factionen Kinetic strike för USA och vacuum bomb för ryssarna

Medlem
Skrivet av 3.14raten:

Strategispel på konsol?
humf... hihi.. ahahahaahhahahahaha..
Nä men seriöst,
BWAHAHAHA!!

Poäng: Sluta att fördumma spelen, sätt i ett tangentbord och mus och erkänn att det är en glorifierad budgetdator med begränsningar för folk som vill lira nå slappt på kvällarna. Inte ett alternativ till dator.

Haha.

Inaktiv
Medlem

Är det bara jag som tycker att hela upplägget känns lite som WiC? USA, Europa och Ryssland. Stridsvagnar, infanteri, helikoptrar och artilleri. Ta över territorium. Inte för att jag bryr ig om att spelutvecklare hämtar inspiration från varandra men ändå.

Pansarknekt
Skrivet av pakr:

Är det bara jag som tycker att hela upplägget känns lite som WiC? USA, Europa och Ryssland. Stridsvagnar, infanteri, helikoptrar och artilleri. Ta över territorium. Inte för att jag bryr ig om att spelutvecklare hämtar inspiration från varandra men ändå.

Tja, det är så världen ser ut. Särskilt Tom Clancys värld
Kommer bli skoj om man är med när någon spelar detta o man stör dem med kontrakommandon hela tiden. Tills kompisen blir arg förstås, då blir det antagligen ännu roligare haha!


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

De kunde lagt lite krut på grafik tycker jag. Men annars var det kul. Spöade en polare som brukar spöa mig på andra strategispel (när vi spelar RTS vill säga). ett spel han är omöjlig att slå i så är det fight night... helt otrolig. HATAR!

Medlem

Jag får Laserscope-vibbar av nån anledning.

1
Skriv svar