LittleBigPlanet

Medlem

har inga pengar ändå...

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Anzeh:
Skrivet av MKultra:

Wow, första intressanta titeln till PS3 (redan....), bra jobbat Sony

Ehm.. MGS4?

Totalt ointressant imo, har spelat och jag tycker det är nästan lika överhypat som Gears of War till 360'n. Snyggt, bra ljud, men det är allt.

Du kan göra ett MGS4 så får vi se hur bra det blir om du tycker MGS4 är kasst...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Anzeh:
Skrivet av MKultra:

Wow, första intressanta titeln till PS3 (redan....), bra jobbat Sony

Ehm.. MGS4?

Totalt ointressant imo, har spelat och jag tycker det är nästan lika överhypat som Gears of War till 360'n. Snyggt, bra ljud, men det är allt.

Du kan göra ett MGS4 så får vi se hur bra det blir om du tycker MGS4 är kasst...

du hatar vissa spel du också, gör dessa spel så ska vi rata dina också..

Medlem
Skrivet av MB?:

går LBP att köra i 1080p eller är det 720p ?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Kommer den 3:e november på Siba blir att införskaffa det då

Wow?!

Jag avbokar min play.com preorder, Nariko klarar jag mig utan!
(Och jäklar vad euron har stigit ...)

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av MB?:

går LBP att köra i 1080p eller är det 720p ?

720 har de sagt iaf, vilket vi får hoppas på och inte bli lurade av som så många andra ps3-spel försöker (host skräp-gta4, tony hawk, cod4, ratchet o clank osv host).

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Du kan göra ett MGS4 så får vi se hur bra det blir om du tycker MGS4 är kasst...

Vad har det överhuvudtaget för relevans för den här artikeln?

Inaktiv

fan va nice!

precis vad denna underbart grymma maskin behöver.

Inaktiv

Kul för Thomas att få testa ett PS3 spel (fast han har säkert gjort andra ps3 test jag missat), det brukar vara Simon som axlar den uppgiften, men han är upptagen med mycket annat nuförtiden verkar det som.

Förstår kritiken mot djupledsförflyttningarna, det var något jag reagerade på när jag spelade betan men det är faktiskt inget som stör märkbart, inte i ett spel som Little Big Planet som sprudlar av förtjusning i övrigt.

Väntar med förtjusning på att det gissningsvis hamnar i min brevlåda den 5:e November.

P.s. idag säger Webhallen att releasedatum är den 7:e November men jag vill så innerligen tro att det finner en väg hem till oss innan dess, om än på Onsdag.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Ser helt sjukt ut ^^. Synd att man inte har en PS3, bra plattformsspel är en bristvara, de som folk kallar plattform nuförtiden är mera Tomb Raider spel.

Medlem

Detta spelet gör att man nästan vill skaffa en ps3:a enbart för det!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Bokat och klart nu ska jag bara köpa en till handkontroll Vet nån en hemsida som importerar billiga dual shock treor?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Spelade det i London igår. De hade det på stor skärm Var lite osäker innan om jag skulle köpa det eller inte. Men nu känner jag mig motiverad för ett köp


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av showerguy:

Det står 2-4 veckor försening.

Verkar skit roligt men jag tror det inte håller i längden. Det är något spel som man bara orkar lira några timmar sen ställer man det på hyllan, det tror iaf jag.

Men det ser skit roligt ut.

Spelade mer än så i betan bara, askul med vänner efter några öl också.

Gillar att det fick en 5a men trodde bara "perfekta" spel ska få högsta betyg, så hur det kan gå ihop med att ni klagar på kontrollen förstår jag inte..
Dessutom gillar jag kontrollen, klart det inte ska gå att hoppa lika högt från nåt som sjunker som ett fast objekt..

Om du kollar noga så ser du farbror redaktörn skrev: "Kontrollproblemen ska inte ignoreras - styrningen är inte perfekt. Men den är tillräckligt bra för att spelets alla förtjänster ska väga upp denna brist".

Borde väl räcka för klassificeringen "perfekt" om man väger in alla andra lovord, eftersom det är enda minuset i hela recensionen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

Nu efter att man har haft det några dagar får man nog krypa till korset och erkänna att det inte riktigt var så bra som man hade förväntat sig. En fyra kanske, men inte en femma. Största problemet är styrningen som ack är så viktig i platformsspel.

Medlem
Skrivet av mill:

Nu efter att man har haft det några dagar får man nog krypa till korset och erkänna att det inte riktigt var så bra som man hade förväntat sig. En fyra kanske, men inte en femma. Största problemet är styrningen som ack är så viktig i platformsspel.

Kan inte hålla med, lbp är GOTY!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

LBP är det bästa spelet till ps3.. om inte världens i mina ögon

123
Skriv svar