Midnight Club: Los Angeles-trailer

Robot
Medlem
Midnight Club: Los Angeles-trailer

Ser riktigt häftigt ut, skoj!! Har inte spelat Midnight club spel på ett bra tag, det här ser ut som ett av de bättre versionerna?? Recension snart??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Har inte spelat något av de tidigare titlarna i serien, men jag har faktiskt blivit riktigt intresserad av Los Angeles. Tyvärr är man ju arbetslös och fattig, så det här får nog som bäst bli en trevlig julklapp eller något. Men det hamnar nog i spelsamlingen till slut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Har bara lirat Midnight Club 2, och de va riktigt ballt. Kommer köpa de här pga att 2an va bra och att de använder samma motor som GTAIV

Medlem

Hoppas det har skademodulen som finns i GTA IV Det är ju ändå Rockstar Games.

Medlem
Medlem

Ser bättre ut än det nya nfs-spelet iaf.

Inaktiv

Vad är det för låt?


signatur
Medlem
Skrivet av save:

Vad är det för låt?

http://www.youtube.com/watch?v=w5wcWjwniY8

Redaktör
Skrivet av HaZe303:

Recension snart??

Förhoppningsvis. Vi har snackat med utgivaren, förhoppningsvis är ett ex på väg till redaktionen. Men Rockstar är ärligt talat inte de smidigaste när det kommer till att skicka ut testexemplar.


signatur
Medlem

En kille jag har på live spelar detta just nu


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

En kille jag har på live spelar detta just nu

dvs nerladdat..

Medlem

finns det som demo?

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Shrudder:

En kille jag har på live spelar detta just nu

dvs nerladdat..

Vad är Nordamerikas release?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Dett verkar tyvärr inte komma på fredag.
Står nu den 29:e
http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=midnight+club&x=2&y=3...

Inaktiv

Har sett lite gameplay videos på tuben nu och jag kan bara säga: Precis ett sånt här spel jag vill ha, glida omkring lite i en golf1 toksänkt med tyskstuk, love på det.

1
Skriv svar