Star Wars: The Force Unleashed

Medlem

Köpte själv spelet idag.. suttit och spelat i 4 timmar nonstop...mycket grymt spel.. Storyn fastna totalt på mig, har inte klarat singleplayer än men ser fram emot slutet

Tycker rösterna och aniationerna för cut-scenes gör det också väldigt bra, som att se på en star wars film.

Kontrollerna håller jag med om är jätte dåliga men det kommer inte hindra mig att köra ett antal timmar till.

Spelet är väldigt fyrkantigt, i tanke på att du göra samma sak om och om igen, men man måste nog ha intresset att bara springa runt med en ljusabel och slå folk.. Själv så älskar jag det

Bra tidsfördriv..

Håller samma åsikt som Recensionen.. 3/5.

Btw.. Någon mer än jag som fortfarande nästan hoppar i soffan när man Theme melodin och Starwars texten kommer upp?

Surroundsound och FULL VOLYM!!!!!!

Medlem

Tankade Demon igår Till ps3 och det var faktiskt ganska underhålland Men det verkar som att det är ganska kort spel. Så jag vet inte om jag köper det roligt men kort


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Hej! Ville bara att ni som fortfarande bevakar tråden skulle få ett mail. Muahahahaha... ok. Det var tråkigt. Men nån måste ju busa ibland.

Dags att ta bort bevakningen av den här gamla tråden?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

123
Skriv svar