Vad gör ni nu?
Redigerar intro för min YT kanal i blender.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Har börjat bygga baser på ett bättre sätt i 7 Days to Die. Brukar vandra in en del random småhordar i spelarstan på den MP server jag lirar på, och de anfaller mina grannar och min bas, ypperligt tillfälle att identifiera hur zombies anfaller baserna och vad de är kapabla till, t.ex. jag visste inte att de numera kan stå på varandra som i World War Z och bilda en hög för att ta sig över väggar.
Grannarna har byggt en hel del varierande baser, vissa går bra, andra inte så bra. Värst är det om zombisarna slår sönder player vending machines. Bygger i alla fall väggar utan skydd för nederdelen, blir enkelt att meja ner zombies från insidan av basen med automatvapen genom att först knäppa knäskålarna, sen är resten enkelt.
Kom hem idag efter en vecka i Turkiet! Att resa med fyra barn under 10 är... En stundtals utmanande upplevelse. Men gött har man haft det 🌈💯
Inget resmål i världen hade varit värt det i mina ögon. Har haft oturen att flyga med andras ungar några gånger, ALDRIG mer. 😱
Men starkt jobbat av dig, inte bara överlevde du, du är positiv. 😇
Ännu en dag i paradiset.
Inget resmål i världen hade varit värt det i mina ögon. Har haft oturen att flyga med andras ungar några gånger, ALDRIG mer. 😱
Men starkt jobbat av dig, inte bara överlevde du, du är positiv. 😇
Haha, 1,5-åringen var typ 70% av jobbet. Jag sa till min fru efteråt att jag tar aldrig med mig ett barn under 3 på en resa igen, det har blivit mitt nya motto. 😅😂
Haha, 1,5-åringen var typ 70% av jobbet. Jag sa till min fru efteråt att jag tar aldrig med mig ett barn under 3 på en resa igen, det har blivit mitt nya motto. 😅😂
Haha, I feel you.
Öl hade underlättat men då hade man väl råkat slarva bort barnen så det går inte. 🫨
Ännu en dag i paradiset.
Kom hem idag efter en vecka i Turkiet! Att resa med fyra barn under 10 är... En stundtals utmanande upplevelse. Men gött har man haft det 🌈💯
Är på Cypern i skrivande stund.. nu är mina barn lite större, 11 och 8.. åker ensam med dom! Håller med dig om utmaningen men jäklar så bra vi har det😊
Har tidigare åkt med tre barn och en vuxen och kan sakna att få ”slippa” ansvaret bara för en sekund denna gång även om de är sjukt duktiga!
Vart i Turkiet var ni?
Är på Cypern i skrivande stund.. nu är mina barn lite större, 11 och 8.. åker ensam med dom! Håller med dig om utmaningen men jäklar så bra vi har det😊
Har tidigare åkt med tre barn och en vuxen och kan sakna att få ”slippa” ansvaret bara för en sekund denna gång även om de är sjukt duktiga!
Vart i Turkiet var ni?
Härligt!! Vi var i Alanya, snabbkollade på Google precis och Cypern är ju nära. ~20 mil bort ner i Medelhavet bara.
Ja, de lite större skötte sig ju helt OK för det mesta. Större barn går ju också att resonera med och är lättare att sysselsätta än en unge som precis lämnat bebisstadiet, uhhh fy 🙈😂
Hoppas ni får en fortsatt grym semester!
Sitter och försöker kväva eftersvettningarna av morgonens springtur. Efter många års ångest och bortförklaringar om att jag inte springer pga en gammal skada så drog jag igång nu i sommar med BRA skor och lite efterforskningar i bagaget. Jävlar vad gött att vara igång igen. Kan verkligen rekommendera det till alla.
Submission is for the weak
Sitter och försöker kväva eftersvettningarna av morgonens springtur. Efter många års ångest och bortförklaringar om att jag inte springer pga en gammal skada så drog jag igång nu i sommar med BRA skor och lite efterforskningar i bagaget. Jävlar vad gött att vara igång igen. Kan verkligen rekommendera det till alla.
Vad gjorde du för efterforskningar?
Försökte nyligen springa igen efter flera års uppehåll. tror jag hade bra skor med extra dämpning men fick ändå ont av det dagarna efter att jag gav upp efter nån månad.
Vad gjorde du för efterforskningar?
Försökte nyligen springa igen efter flera års uppehåll. tror jag hade bra skor med extra dämpning men fick ändå ont av det dagarna efter att jag gav upp efter nån månad.
Främst kollade jag olika sorters skor och dess inverkan på springstil etc. Hörde även med personal på olika butiker vilka sorters skor som de rekommenderade och när jag väl slog till så snålade jag inte på dom. När jag beskrev mina problem jag hade innan med hugg mellan skulderbladen så kraftiga att jag var tvungen att sluta springa, så var nästan alla övertygade om att jag hade dåliga skor.
Började även väldigt lätt för att vänja kroppen, men höll det konstant ändå. Springer fortfarande inte mer än cirka 4-5 kilometer trots att jag gjort massor med pass under sommaren, och kommer nog inte öka förens nästa sommar. En rekommendation är 3 pass i veckan för att man ska börja bygga muskler och bli bättre på löpningen.
Submission is for the weak
Ligger i spabadet, dricker en öl å röker pipa.
Funderar på hur länge spat får vara uppe, dålig isolering så drar ju en del energi. Lutar åt oktober ut iaf.
Till nästa år blir det att fundera på uppgradering samt hur/om jag ska isolera så den eventuellt får vara igång under vintern.
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Meckar med hemsidor och tänker på Diablo 4. Det är så jäkla bra just nu. Ett helt annat spel än vad det var tidigare och mer eller mindre allt är bättre. Och snart kommer expansionen som verkar göra allt ännu bättre.
Jag är mycket imponerad och glad. Hatten av, Blizzard.
Ännu en dag i paradiset.
Ställde precis klockan på 03:30.. Imorgon bär det av till Sicilien.
Kom hem från italien igår. Inte Sicilien dock, utan Piemonte och Toscana.
Vad ska du göra där om man får fråga?
OT: ska gå ner med tvätt och sedan jobba vidare.
Ännu en dag i paradiset.
Kom hem från italien igår. Inte Sicilien dock, utan Piemonte och Toscana.
Vad ska du göra där om man får fråga?
OT: ska gå ner med tvätt och sedan jobba vidare.
Ladda batterier ha lite kul
Igår blev det chill på resorten när vi kom fram, sen en middag på en Michelin restaurang.
Idag har vi spenderat åtta timmar på en katamaran, solat, badat, åkt runt.
Imorgon är det avfärd 06:30 till vulkanen Etna för att vandra där
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!