Diablo II Resurrected - Se nya cinematics och en jämförelse med de gamla filmerna

Medlem

Är tveksam sen WC3 Reforged

Avstängd
Skrivet av Rakoon:

Spelar ingen roll hur bra det ser ut, skulle aldrig köpa en produkt från Blizzard igen.

How cute! Kommer köpa Diablo 4 sekunden det är möjligt och jag kommer ha så jävlas roligt att spela det precis som alla diablo-releaser innan dess.

Your loss!

Medlem
Skrivet av Tassel:

TCP/IP, inte använt det sen mitten på 20-talet. Inte mycket att tjuta över att dom tar bort det.

Vad kör du då, IPX och Winsock?

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

How cute! Kommer köpa Diablo 4 sekunden det är möjligt och jag kommer ha så jävlas roligt att spela det precis som alla diablo-releaser innan dess.

Diablo 4 verkar lovande, men samtidigt är det en risk att de byter lead designer med jämna mellanrum. Nu har det varit i utveckling långt innan 2019 men det var då det presenterades.

2019-2020 David Kim flyttade först till WoW för att sen sluta på Blizzard, tidigare veteran på Blizzard
2020-2021 Jesse McCree & Luis Barriga sparkade nyligen, tidigare veteraner på Blizzard
2021+ ???

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Your loss!

Gick ju bra på D3 releasen eller?

Och nej, verkligen inte en förlust. Gillar hur du försöker använda härskartekniker för själv må bättre.

Avstängd
Skrivet av Rakoon:

Gick ju bra på D3 releasen eller?

Och nej, verkligen inte en förlust. Gillar hur du försöker använda härskartekniker för själv må bättre.

Härskartekniker? Gtfo! Diablo3 är ett om inte DET bästa spelet i genren just nu och större delen av dess existens.

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Härskartekniker? Gtfo! Diablo3 är ett om inte DET bästa spelet i genren just nu och större delen av dess existens.

Haha whatever du intalar dig själv

Avstängd
Skrivet av Fulci:

Diablo 4 verkar lovande, men samtidigt är det en risk att de byter lead designer med jämna mellanrum. Nu har det varit i utveckling långt innan 2019 men det var då det presenterades.

2019-2020 David Kim flyttade först till WoW för att sen sluta på Blizzard, tidigare veteran på Blizzard
2020-2021 Jesse McCree & Luis Barriga sparkade nyligen, tidigare veteraner på Blizzard
2021+ ???

Den enda risken jag ser med bytet av personal är att det kommer in nån ultra-woke person som munandas och drar ner hela skiten i botten pga all skit de har för sig… men jag håller hoppet igång!

Avstängd
Skrivet av Rakoon:

Haha whatever du intalar dig själv

Intalar inte mig något överhuvudtaget. Har du några förslag på andra aRPG som är lika uppskattat rent generellt av västvärldens gamers som D3. Misstänker att du kommer dra fram siffror på något obskyrt asiatiskt aRPG men det vore ju tramsigt i sammanhanget eller hur?

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Den enda risken jag ser med bytet av personal är att det kommer in nån ultra-woke person som munandas och drar ner hela skiten i botten pga all skit de har för sig… men jag håller hoppet igång!

Tänker också att det kan bli en del problem med att nya huvuddesigners har sina ideer och börjar ändra så det blir en soppa till slut. På de två år sen spelet introducerades kommer det ha haft 3 olika personer i ledning för design av spelet.

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Intalar inte mig något överhuvudtaget. Har du några förslag på andra aRPG som är lika uppskattat rent generellt av västvärldens gamers som D3. Misstänker att du kommer dra fram siffror på något obskyrt asiatiskt aRPG men det vore ju tramsigt i sammanhanget eller hur?

Nu får du lugna ner dig med hetsen. Jag tycker Grim Dawn och Path of Exile är bättre och roligare. Vem fan bryr sig vilket spel som är populärast.

Medlem

Skådespelet av nya Marius var väldigt lågmält på gräns till slappt jämfört med det (möjligen överspelade) originalet tycker jag. Han visade knappt några känslor alls.. Så föredrar faktiskt originalet i det avseendet. Dock stor förbättring i övrigt.

Medlem

Förbeställt och blir att spela igenom med frugan. Necromancer for the win!

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

eld
Medlem
Skrivet av Tassel:

TCP/IP, inte använt det sen mitten på 20-talet. Inte mycket att tjuta över att dom tar bort det.

Du använder det just nu

Vad "TCP/IP" innebär i detta scenario är möjlighet att spela multiplayer via LAN och utanför battlenet, vilket innebär möjlighet till moddar bland annat.

"connect to ip" är det bättre namnet.

Medlem
Skrivet av eld:

Du använder det just nu

Vad "TCP/IP" innebär i detta scenario är möjlighet att spela multiplayer via LAN och utanför battlenet, vilket innebär möjlighet till moddar bland annat.

"connect to ip" är det bättre namnet.

Där fick man smisk ordentligt! 😄

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Många som ska bojkotta, det gör var och en som dom vill så klart.

Men nu är det inte Blizzard som gör Diablo 2 Remaken utan det är Vicarious Visions och det publiceras av Activision Blizzard. Vet inte om dom som jobbar på Vicarious Visions har betett sig illa med, men så kanske är fallet?

Avstängd
Skrivet av apanbajs:

Men nu är det inte Blizzard som gör Diablo 2 Remaken utan det är Vicarious Visions och det publiceras av Activision Blizzard. Vet inte om dom som jobbar på Vicarious Visions har betett sig illa med, men så kanske är fallet?

Irrelevant för mig personligen vem som gör spelet. Kommer spela det ändå. Detsamma gäller alla andra Blizzards spel sålänge det är bra spel..

eld
Medlem
Skrivet av apanbajs:

Vicarious visions är ju en permanent del av blizzard nu efter att ha varit en studio under activision, de är som en egen avdelning på blizzard och arbetar tätt med huvudkontoret. De har ju varit en del av activision i över 15 år.

Men det hela handlar ju om att inte stödja activisionblizzard tills företaget börjar samarbeta med de anställda. Allt stöd du ger kommer ändå sluta upp hos activisionblizzard.

Men sen såklart får alla göra som de vill, som du säger.

12
Skriv svar