Ghostwire: Tokyo

Robot
Ghostwire: Tokyo

Definitivt inte skräck, men i gengäld är Ghostwire: Tokyo något vackert, mystiskt eget.

#ghostwire-tokyo


Gen
Medlem

Vilket coolt spel! Första gången jag hör talas om det.

Medlem

Vet inte om det bara är jag men såg på filmen från playstation, tyckte det såg riktigt tråkigt ut


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vet inte om det bara är jag men såg på filmen från playstation, tyckte det såg riktigt tråkigt ut

Inte bara du, tyckte också det såg tråkigt ut.
Med tanke på hur få kommentarer nyheter om detta spel får så känns det inte som att många är så pepp på detta


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Frågan är om det finns en bra story man följer eller om det är bara action på gatorna och lite sidoquests.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Tor
Medlem

Ser riktigt ballt ut, lite sugen blir man allt

Gnällkuk

Ok, det här ser ut som Matrix på en syratripp ungefär. Vet inte om det är för att den som spelar i b-rollen kör på lättaste svårighetsnivån eller om fienden verkligen är så där hjärndöda? Ser extremt linjärt ut, spammande av samma attacker i vad som bäst kan beskrivas som "random bullshit, go!".

Visuellt är det ju ballt, men efter att ha sett 2 minuter känns det som om det är samma spel loop och får verkligen noll intresse av att se eller uppleva mer av spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Är så sjukt taggad för detta! Hur kändes kontrollen,grafik? Känns det som en modern titel? Konstig fråga kanske 😅

Medlem

Såg absolut coolt ut och något man kanske skaffar om man lyckas få sitt PS5. Gillade effekterna, lite Dr.Strange vibbar. Blir definitivt att hålla utkik på iaf.

1
Skriv svar