Gears of War: Reloaded sågas på Steam – försvunnet split-screen och krascher
Suck... När kan vi återgå till att få färdiga spel på release dagen?
Det ska visst funka fin fint på PS5. Det är ju inte utvecklarnas fel att vissa väljer att spela på underlägsna plattformar som Steam och PC
PSN: Oakborn86
Det ska visst funka fin fint på PS5. Det är ju inte utvecklarnas fel att vissa väljer att spela på underlägsna plattformar som Steam och PC
OMG, it's on!
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Ja ni behöver ju splitscreen eftersom Sony tar betalt för onlinespelande. 🫣
Ja ni behöver ju splitscreen eftersom Sony tar betalt för onlinespelande. 🫣
Och det gör inte Microsoft på Xbox?
“All thinking people are atheists.”
Fördelen med att utveckla till just konsol är att man har en konfiguration av hårdvaran, inte som en dator vilket kan vara vad som helst + drivrutiner osv på det. Därför är det väldigt tacksamt att utveckla till konsol när det du ser är det du får. 🙂
Gör det saken bättre menar du? Jag kan nämna att även Nintendo gör det, fyll gärna på den listan om du tycker det är så viktigt.
Jag nämnde bara Sony eftersom det nämndes i inlägget jag svarade på.
Ja och Nintendo tar också betalt!!! Helt otroligt!! 😲😲😲
Men han svara på en fråga om PC & Steam. Är det Microsoft som äger dessa och är det en Xbox?