Final Fantasy VII Rebirth får årets högsta betyg

Robot
Final Fantasy VII Rebirth får årets högsta betyg
Medlem

Fina betyg, jag är redo.

Medlem

Årets spel kom tidigt iår!

Medlem

Då har man äntligen en anledning att köpa en PS5 (tillsammans med att slim-versionen släppts)!

Medlem

Helt rätt, behöver inte ens spela rebirth för att veta att det kommer vara ett av årets/årets bästa spel. HYPE!

Medlem

Jävlar, är det dags att damma av ps5an alltså. Låter som det!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

2 månader in på året och vi har redan massor av bra spel, den eviga frågan hur ska man hinna med.

Medlem

Det känns som om det kommer fler bra spel än någonsin tidigare. Skön att leva nu antar jag. Pricken över i ett är om Little devil inside kommer i år också (missa inte den nya youtube videon om spelet). Just nu lever jag i en tillvaro där jag längtar att nästa bra spel ska komma lite senare än dom gör. Och det känns inte illa alls.

Medlem

Ser fram emot att lira det på PC om 1-2-3år eller vad det kommer ta

Medlem
Skrivet av hero:

Då har man äntligen en anledning att köpa en PS5 (tillsammans med att slim-versionen släppts)!

Vilken galen slump!

Avstängd
Skrivet av Gaara:

2 månader in på året och vi har redan massor av bra spel, den eviga frågan hur ska man hinna med.

Story of my life min backlog är enorm men FF VII tränger sig garanterat först i kön


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Ja om dom bara kunde sänka priset någon gång på steam för första delen. Alldeles för dyr och typ aldrig på rea

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja om dom bara kunde sänka priset någon gång på steam för första delen. Alldeles för dyr och typ aldrig på rea

Aldrig på rea? 50% av mellan: Nov 21 till Nov 28, Dec 14 till Jan 4 och nu senast Feb 5 till Feb 12.

Medlem
Skrivet av rdgh:

<Uppladdad bildlänk>

Aldrig på rea? 50% av mellan: Nov 21 till Nov 28, Dec 14 till Jan 4 och nu senast Feb 5 till Feb 12.

Haha jo men det är ju ett dyrt spel från början. Ligger det inte på typ 8-900 från början. Så 50% är typ vad ett normalt spel kostar annars heheh

1
Skriv svar