Ditt värsta hjärnsläpp?
Vad är ditt värsta hjärnsläpp? Mitt värsta måste ändå vara när jag stod och läste på en skylt där det stod tandkräm och jag bara tänkte, vad fan är tandkräm, vad har man det till?
Sen såg jag tuben, ja just det, det är ju tandkräm.
Låter som jag det, varje dag jag sovit dåligt.
Slickade på en lyktstolpe under vintern och slet av huden på tungan som en strumpa åker av foten!
...men inte förrän någon sagt att du inte ska eller får göra det?!
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
När jag träffade sambon för länge sen och man var sådär nykär satt vi och glodde på tv nära ihop.
Vi satt med benen ihopflätade på något sätt.
Var helt inne i filmen och helt disträ när jag hör henne skratta och fråga vad fan jag håller på med.
Då hade jag suttit och småpussat på mitt eget knä i tron om att det var hennes.
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.
Gick typ i mellanstadiet och glömde helt bort hur man stavar engelska ordet "I" (jag) 🤣
Hahaha jag minns att detta hände mig på ett prov en gång. Var också mellanstadiet. Skrev "aj" hela provet.
Förra veckan kokade jag ägg och jag brukar alltid fylla kastrullen med kallt vatten efteråt för att kyla ner äggen. Jag brukar hälla upp kallt vatten direkt i det varma men jag fick för mig att hälla ut det varma först. Bara det att jag hällde ut det på snedden, dvs åt det håll som öronen på kastrullen är åt, som jag höll i, och fick således kokande vatten direkt i handen.
Satt igår vid skrivbordet och torkade av musmattan, tangentbordet och musen med en våtservett...
Sist rengör jag noggrant fjärrkontrollen till mina lampor som finns i rummet och siktar sedan på sopkorgen som finns en bit bort... och kastar fjärren...
Sitter som en idiot med en skitig våtservett i näven och inser vad jag just gjorde.
Asså ibland är man smart!
För ett par veckor sen så hade jag slumrat till i mitt ac:ade sovrum. När jag vaknat och gått ut i hallen noterar jag att det är varmt.
För varmt.
Så vad jag hade gjort innan jag slumra till var att jag hade ställt min största kastrull med vad vatten på spisen, för att koka upp vatten i ett försök att lösa ett stopp i ett avlopp. Allt vatten hade ångat bort och nu stod kastrullen och stråla ut värme i hela köket.
Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.
Höll på att fixa vasken och hade kopplat ur rören, samlar upp det vatten som är kvar i en liten spann och rent reflexmässigt så tömde jag spannen i vasken…………… 🤦♂️
Hög igenkänningsfaktor på den!
ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Skulle på ett kalas. Hade fått en inbjudan via facebook då killen fyller 40 så stor händelse. När jag träffar killen frågar jag hur mycket han fyller. Ett par jag känner frågade jag, ska ni inte också gifta er? Vi gifte ju oss förra sommaren!!!
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
2 jättefina köttbitar ramlar ned på backen mellan trallvirket.
Oj, låter som du får lägga om trallen om du har så stora glipor! 😱😱
Rastaration @ PSN & Twitch
Jag lånar ett gammalt hjärnsläpp från farsgubben.
Vid skogsbranden i Västmanland 2014 kom det massor av aska och sot över mina föräldrars sommarstuga några mil därifrån. De höll sig inne med fönster och dörrar stängda, men eftersom det var het sommar ute blev det rejält svettigt i stugan. Först efteråt kom pappa på att stugans luftvärmepump har AC för kylning. Vilket yrke han hade då? Installera värmepumpar...
Höll på att fixa vasken och hade kopplat ur rören, samlar upp det vatten som är kvar i en liten spann och rent reflexmässigt så tömde jag spannen i vasken…………… 🤦♂️
Haha den är klassiker, hänt mig mer än en gång 😂
Kan vara den gången jag i ett par mindre smickrande minuter trodde att jag uppfunnit ett nytt transportmedel. Tänk er en berg-och-dalbana, fast med stora vagnar man kan gå och sitta i. På så sätt kan man transportera många människor längs en skräddarsydd bana – vi kan kalla det för ett spår.
Oj, låter som du får lägga om trallen om du har så stora glipor! 😱😱
Uthamrad entrecôte var det. Därför slank de igenom så enkelt 😂
Men jag förstår hur du tänkte. 😉
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
2x16GB Kingston Fury BEAST Black 6000MT/s CL30
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb