Spelar du fortfarande på Playstation 4?
Nej. Jag spelar inte på en PS4. Däremot spelar jag PS4-spel på PS5.
Nope, inte på själva maskinen men jag lirar absolut PS4 titlar genom PlayStation 5 BC-mode. Mycket användbar funktion...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Jag har inte spelat mycket på den sedan Dark Souls remastered, men återupplivade konsolen i oktober när jag köpte Death Stranding.
Just nu är det Metal Gear Solid 5 som gäller.
Får se om jag införskaffar del 2 och 3 i serien på PS4, eller om jag kör dem på PS2 i stället.
Använder fortfarande min 8,5 år gamla PS4 Slim en hel del som fortfarande är helt tyst, köpte ett spel till den på PS Store så sent som idag. Har fortfarande inte köpt en PS5 och det känns tveksamt att jag överhuvudtaget kommer att göra det. Hoppas att PS6an blir mer lockande.
Kör ps4pro för allt ”playstation”, köpte ps5 och testade matrix demot, sedan dess har den bara stått avstängd, finns inget nytt som lockar på den. så ps4pro räcker gott o väl när det inte är pc…
Du köpte och sedan sålde ps5an igen? För annars finns det ingen logik 😎 Eller du köpte digital och har bara ps4 spel på skiva? 😁
Kör ps4pro för allt ”playstation”, köpte ps5 och testade matrix demot, sedan dess har den bara stått avstängd, finns inget nytt som lockar på den. så ps4pro räcker gott o väl när det inte är pc…
Du vet väl att man kan spela PS4-spel på PS5, ofta med bättre prestanda och väldigt mycket tystare?
00:00:02:42