The Last of Us showrunner tar inte serien längre än spelens handling
Craig Mazin anser att serien är svår att göra och måste ha ett slut.
#Hbo, #Naughty-dog, #The-last-of-us, #Tv-serier
Det kan hedra serieskapare när man har bestämt sig hur långt serien ska gå och inte fortsätter mala på för att folk fortsätter att titta *host* The Walking Dead *host*
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Det kan hedra serieskapare när man har bestämt sig hur långt serien ska gå och inte fortsätter mala på för att folk fortsätter att titta *host* The Walking Dead *host*
Jag såg faktiskt klart The Walking Dead. Underhållande.
Game of Thrones såg jag också klart.
Aldrig tidigare varit med om att man pajat en serie så mycket.
Bra!
The walking dead fick FÖR många säsonger.
Problemet är väl snarare att kvaliten dök än att den fick för många säsonger. Vissa fick ju tråkigt redan vid säsong 2.
Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.
Problemet är väl snarare att kvaliten dök än att den fick för många säsonger. Vissa fick ju tråkigt redan vid säsong 2.
Svårt att göra alla nöjda. Moderna publiken vill ha mer.
Och det blev mer. Mer zombies, mer våld.
Hade det varit 1-3 zombies per avsnitt så hade man klagat på det också.
Bra. Hellre två, tre bra säsonger än 10+ urusla säsonger bara för att mjölka så mycket pengar som möjligt.
The Walking Dead som andra nämnt var suveränt i säsong 1. Resten var bara dynga.
Lian Li V100 Svart A-RGB. Ryzen 5 9600X. TUF Gaming B650-PLUS. Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5200MHz CL40 FURY Beast. RX 9060 XT 16GB Hellhound.
Bra. Hellre två, tre bra säsonger än 10+ urusla säsonger bara för att mjölka så mycket pengar som möjligt.
The Walking Dead som andra nämnt var suveränt i säsong 1. Resten var bara dynga.
Jag tycker Walking Dead blev som bäst när Negan dök upp.
Dvs från S06, S09 och S10 med the whisperers tyckte jag mycket om också.
S04-05 var rätt sega dock.
Även sista säsongen hade sina toppar och dalar.
Jag tycker Walking Dead blev som bäst när Negan dök upp.
Dvs från S06, S09 och S10 med the whisperers tyckte jag mycket om också.
S04-05 var rätt sega dock.
Även sista säsongen hade sina toppar och dalar.
Bättre än första säsongen? Helt ärligt?
Bättre än första säsongen? Helt ärligt?
Säsong 1 var väldigt bra, men jag tycker säsongerna med Negan var överlägset bäst då den karaktären var den mest intressanta samt att man gick från att hata honom, till att tycka synd om honom till att gilla honom.