Svenska Deliver At All Costs är ute – och gratis hos Epic

Robot
Svenska Deliver At All Costs är ute – och gratis hos Epic
Medlem

Då får man buga och tacka epic

Releasehästryttare
Skrivet av DarkSvenn1002:

Då får man buga och tacka epic

Tacka alla barn som köper DLC i Fortnight!

Medlem

Tackar! Har 470 spel på epic och har knappt köpt nått haha.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Lustigt värre, men det är bara till att tacka! Verkar kul, så blir definitivt till att testa.

Medlem

Dom här narrativa delarna.. Jag har sagt det förut och dom här är verkligen inte dom enda förövarna..

Men varför lägger man energi över huvud taget på ett narrativ som det är helt tydligt att ingen på studion brydde sig om över huvud taget?

INGET narrativ är MYCKET bättre än ett SOPIGT narrativ.
Varför fan sitter jag och kollar på cutscenes om ingen jävel bryr sig?

To all the spelutvecklare out there... Fokusera på och förstärk det som är bra och intressant med spelet...
Blanda inte ut det som skulle kunnat varit potent med stupid bullshit.

signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Dom här narrativa delarna.. Jag har sagt det förut och dom här är verkligen inte dom enda förövarna..

Men varför lägger man energi över huvud taget på ett narrativ som det är helt tydligt att ingen på studion brydde sig om över huvud taget?

To all the spelutvecklare out there... Fokusera på och förstärk det som är bra och intressant med spelet...

Säkert någon på marknadsföringsavdelningen/utgivaren som sett siffror på att narrativ säljer

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Det kanske var ett sätt att fylla ut den snabbt uttjatade spelcykeln med sin gimmick.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Är det Sifu eller Deliver at all Cost du skriver om nu? Har inte spelat något av dem... ännu

signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F

Medlem
Skrivet av Devan:

Tacka alla barn som köper DLC i Fortnight!

Jag köpte deras Battle Pass för ett-två år sedan när jag började spela...kör fortfarande på samma BP. Även ifall de såklart livnär sig på dem som köper lång mer så är priserna långt ifrån lika vansinniga som majoriteten av alla mikro transaktioner i spelindustrin, och man får väldigt mycket genom enbart BP, förutom in-game valuta att köpa näste BP vill säga.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Är det Sifu eller Deliver at all Cost du skriver om nu? Har inte spelat något av dem... ännu

Ingen aning heller...började undra ifall jag klickat mig in på rätt artikel

Releasehästryttare
Skrivet av Ender:

Jag köpte deras Battle Pass för ett-två år sedan när jag började spela...kör fortfarande på samma BP. Även ifall de såklart livnär sig på dem som köper lång mer så är priserna långt ifrån lika vansinniga som majoriteten av alla mikro transaktioner i spelindustrin, och man får väldigt mycket genom enbart BP, förutom in-game valuta att köpa näste BP vill säga.

Ja, ett skin där kostar väl runt 150kr, vilket kan vara okej.

Jämför det med world of tanks där man får lägga ~15.000 för deras senaste lootboxar som de nyss satte in i spelet.

Medlem
Skrivet av Devan:

Ja, ett skin där kostar väl runt 150kr, vilket kan vara okej.

Jämför det med world of tanks där man får lägga ~15.000 för deras senaste lootboxar som de nyss satte in i spelet.

Priserna är lite olika beroende på vad man köper, men jag skulle aldrig ge 150 spänn för ett skinn enbart. Här känns det mer ok at köpa något för allt man får gratis, än för att man vill ha någon specifik sak, och därför tycker jag att de sköter det hela bättre än de flesta ändå.

1
Skriv svar