Kriget fortsätter i vår spelhelg – vad spelar du?

Robot
Kriget fortsätter i vår spelhelg – vad spelar du?

Battlefield 6-betan dominerar redaktionens spelhelg.

#battlefield-6, #mafia-the-old-country, #spelhelg

Medlem

Blir nog Clair Obscur: Expedition 33. Tänkte köra det redan vid release men blev aldrig av. Men nu är det dags!
Och även lite Heroes of Valor

Medlem

Spelar Doom 64-remastern som släpptes för ett par år sedan. Inget jättebra spel om jag ska vara helt ärlig, en dålig remaster dessutom, jämfört med Doom 1+2, Quake 1 och Quake 2, fast att det är av samma utvecklade, Nightdive.
Ska traggla igenom det, så man kan klicka av det från listan, men ett bra spel är det inte. Lite absurt att det släpptes 9 månader efter Quake 1 och är ändå kvar i gamla Doom-stuket, att man inte kan sikta och titta runt överallt.

Har precis börjat med Earthbound 1 till NES, medan barnen ligger i poolen! Väldigt mysigt, lite lagom okomplicerat och med lite trevligt grindande. Perfekt sommarspel att koppla av med, banka på lite kråkor och hippies och andra typiska jrpg-monster.

Stort plus till den fantastiska MS Paint-grafiken, den är verkligen fulsnygg till 1 000!

Medlem

Spelar igenom Hexen och Heretic nyversionerna

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Inte bf6 iaf (host bf2042 reskin host)
Blir väl cs som vanligt

Medlem

Broken Arrow

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Länge funderat på Pathfinder: Wrath of the Righteous, slog till på rean nu. Kommer nog påbörja det ikväll, gillade Rogue Trader från samma utvecklare och detta ser liknande ut

Medlem

Echoes of the end på xsx

Ambassadör
Xbox

Blir Forza Horizon 2 från backloggen! Varvat med lite mer BF6 Beta.

signatur

Jump in.

Medlem

Blir nog mest BF6-betan och Diablo 4 när jag har tröttnat på att dö i Battlefield

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Medlem
Medlem

Blir nog lite Castlevania Advance Collection.

Medlem

Dark Souls.... försöker

Medlem

Imorgon blir det Wedding Simulator. Öl och fuldans!

Medlem

BF6 så mycket jag orkar och hinner, sen blir det nog att bli klar med FF7 Rebirth.

Medlem

THE FINALS, närmar mig diamond på ranked

signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D, Sapphire Pulse RX 9070 XT, MSI MAG B650 TOMAHAWK, DDR5 32GB 6000MHz

Medlem

Dredge, har snart min jetmotor installerad!

Medlem

Tuffar på med min Druid i Grim Dawn, varvat med lite Gravity Circuit. Får se vilket som officiellt blir mitt G-spel i A-Z-utmaningen!

Medlem

Tärningsspel och mjöd i AC Valhalla

Medlem

Titan Quest II till en början.

Medlem
Skrivet av Npcjägaren:

Inte bf6 iaf (host bf2042 reskin host)
Blir väl cs som vanligt

Shitpost?
Man kan anklaga bf6 för väldigt mycket, men knappast bf2042 reskin.

1
Skriv svar