Forza Horizon 6 tros bli avtäckt på Tokyo Game Show

Robot
Forza Horizon 6 tros bli avtäckt på Tokyo Game Show
Medlem

Hoppas det stämmer & världen är gigantisk stort samt drifting & bil modding är ett stort fokus.

signatur

PEACE✌️

Medlem

Hoppas de har en kul karriär där man får låsa upp saker över tid. Gillar spelen och racingen, men saknar ett karriärsläge som ger känsla av framgång. Tycker första spelet var bra där!

Medlem

Forza på Nintendo och Playstation vem kunde ana det för 10år sedan. Fortfarande problem att landa i denna verklighet hah
Jaja jag vet inget nytt, Sega och Sonic

Medlem

Vore riktigt nice om det utspelas i Japan och dess varierade och fantastiska landskap.

Medlem

Hoppas på bättre stöd för ratt, men e la lite mkt att hoppas på.

Om det utspelar sig i Japan så är det ett Dag 1-köp. Man kan också hoppas att det släpps på skiva till PS5.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Om det utspelar sig i Japan så är det ett Dag 1-köp.

Ja, Japan är intressant. Like a Dragon, Ghostwire Tokyo, Slitterhead. Det är så intressant att Silent Hill är i Japan nu. Förr i tiden så fanns Silent Hill i USA.
Har vi tur så sitter Pyramid Head i en av bilarna.

Medlem

Ja, tycker mig ha hört rykten om Japan ett bra tag nu så hoppas verkligen det stämmer! Hoppas också det kommer till PS5/Switch 2 day one så jag inte behöver vänta bara för att jag inte har Xbox/PC.

Medlem

Har varit rykten om det rätt länge nu samt att när de släppte den långa japanska banan i Motorsport så blev det mer tydligt. Kan ju bara hoppas att det är sant. Ser fram emot det verkligen

Medlem

Hoppas verkligen på Japan! Hakone ❤

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

1
Skriv svar