Snabbkollen – Hur nöjd är du med Battlefield 6-lanseringen?
Vet inte vad som hände häromdan, men jag blev skjuten av en sniper genom en sten, och jag hade inte ens varit framme och stuckit ut skallen, utan gömde mig bakom stenen hela tiden.
Ja men precis sånna grejer händer emellan åt känns det som.
Så lite mer jobb med nätkoden behövs tänker jag.
Men som sagt annars har jag väldigt kul med spelet.
Kommer nog att plöjas in en del tid här 😄💪
Ja men precis sånna grejer händer emellan åt känns det som.
Så lite mer jobb med nätkoden behövs tänker jag.
Men som sagt annars har jag väldigt kul med spelet.
Kommer nog att plöjas in en del tid här 😄💪
Idag tömde jag nästan ett helt lmg-magasin i magen på en motståndare utan att hen tog skada. Sedan blev jag såklart skjuten på fläcken. Men det är bara andra gången det har hänt för mig, första gången var på betan.
Idag tömde jag nästan ett helt lmg-magasin i magen på en motståndare utan att hen tog skada. Sedan blev jag såklart skjuten på fläcken. Men det är bara andra gången det har hänt för mig, första gången var på betan.
Är släppt en hotfix idag. Uppenbarligen var det ett tillbehör till vapnen som buggade(?)
Det har hänt mig mer än en handfull gånger faktiskt att jag har träffat en sådär 20 kulor med assaultrifle och bara fått hitmarkers hela vägen för att sen bli dödad av samma fiende som inte dött av denna kulsvärm 🤔