Den 11 juni händer nåt speciellt :)

Inaktiv

Tänk om det blir lika bra som WoW eller t.om bättre! *Längtar* (Enda nackdelen just nu är väl att det inte är så snyggt,men det fixar dem nog tills släppet)


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Hade hoppats på Home open beta/release


signatur
Medlem

oj var detta som skulle få oss på fall eller? what a joke.

Medlem

pinsamt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

pinsamt

Du är pinsam. :$

Ni måste ju förstå att ni inte kan såga något vid knäna direkt vid första blick.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Molotov:

pinsamt

Du är pinsam. :$

Ni måste ju förstå att ni inte kan såga något vid knäna direkt vid första blick.

varför det?

tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.

jag håller med..
dock så var det väll en helt vanlig människa som hypeade det efter att han hade fått en förvisning?
det är inte annorlunda än att fragzone forumet används till mario och crysis onani varje dygnsrytm.

jag skulle själv heldre velat se killzone realtime eller en överaskning av att home släpps..erm

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Tänk om det blir lika bra som WoW eller t.om bättre! *Längtar* (Enda nackdelen just nu är väl att det inte är så snyggt,men det fixar dem nog tills släppet)

Hypar du ett SOE-developed mmo? gud -.- jaja Kan med stor säkerhet säga att du får ställa väldigt låga krav om du ska bli väldigt positivt överraskad av något från SOE.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av [Molotov:

"]tyckte det var pinsamt att hypa nått så där stort när det inte är nått speciellt alls.

jag håller med..
dock så var det väll en helt vanlig människa som hypeade det efter att han hade fått en förvisning?
det är inte annorlunda än att fragzone forumet används till mario och crysis onani varje dygnsrytm.

jag skulle själv heldre velat se killzone realtime eller en överaskning av att home släpps..erm

Håller med om killzone, på tiden att de visar gameplay Men iallafall så var det ju en spel nyhet, The agency blir säkert roande för ett antal så cheers för dom.

Youtube-proffs
Skrivet av Cyberz:

njao, kanske inte så bra att skapa en sån där stor hype om den, och säga att 360 fans skulle vara avundsjuka.

Exakt. Ingen avundsjuka här. =D


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Sedan ska man ej kapa Sony för detta, det var allgames, tror jag, som hypade. Sony nämnde att de kommer visa upp ett spel.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Hmm, ingen som tänkt på att det kan vara grafikkort drivers för linux? Jag menar.. det är nånting som 360 aldrig lär få, och det kommer göra PS3'an överlägsen som dator och konsol

Medlem
Skrivet av Kaktusen:

Hmm, ingen som tänkt på att det kan vara grafikkort drivers för linux? Jag menar.. det är nånting som 360 aldrig lär få, och det kommer göra PS3'an överlägsen som dator och konsol

Fel. Gör om, gör rätt.

Medlem

^-- haha nu börjar de hypa ps3an som en super dator IGEN ;P

12
Skriv svar