Call of Duty 4 uppdaterat till 1.5
Wow mycket fixar i den...
Det var en rätt klen patch, må jag säga... Men på både gott och ont.
Det finns ju faktiskt inte så värst mycket att fixa (vad jag har märkt), och det enda jag kan direkt önska mig från framtida patchar är nytt innehåll, såsom banor, vapen, uppdrag, etc.
Bra.. Ska uppdatera nu!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
För er som vill lira på lite nya banor kan jag rekommendera http://www.codutility.com Där finns ett gäng nya banor att testa.
Med den här farten på patchandet lär vi ju snart få se patch 2.0
Och med det försöker du säga...?
Det är bara siffror, som egentligen inte betyder någonting. Visst, det händer ibland att det blir "happenings" när man når en ny "major" version, men det är fortfarande bara en siffra.
kan man fortfarande inte växla till patronvis eld? det är i mitt tycke det enda som behöver fixas.
utmärkt spel annars
_Jozo_: Om man sätter dit en silencer på skorpion så blir det typ det bästa vapnet i spelet, alla skott sitter precis där du siktar.
men hur är det med räckvidden?
när du siktar över hela kartan har du en träffsektor som diffar på ett par pixlar. knappt någon rekyl alls.
Bara jag som tycker det är OTROLIGT hetsigt på alla servrar, man kan inte andas ut för en sekund? Måste alla servrar vara så otroligt hetsiga där allt ska hända på sekunden och skjuter som galna höns??
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Bara jag som tycker det är OTROLIGT hetsigt på alla servrar, man kan inte andas ut för en sekund? Måste alla servrar vara så otroligt hetsiga där allt ska hända på sekunden och skjuter som galna höns??
Menar du att det är patchen som har gjort det? På de servrar jag brukar lira på så är det för det mesta lungt...
Menar du att det är patchen som har gjort det? På de servrar jag brukar lira på så är det för det mesta lungt...
nope, tänkte bara fråga om det är bara jag som upplever det så. Vad menar du med lugnt? varje server jag är inne på så sprängs det hela tiden, folk hoppar som kaniner heeeela tiden, granater sprängs hela tiden och det är bara kaos på ett jobbigt vis. Tycker COD var MYCKET lugnare...
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
nope, tänkte bara fråga om det är bara jag som upplever det så. Vad menar du med lugnt? varje server jag är inne på så sprängs det hela tiden, folk hoppar som kaniner heeeela tiden, granater sprängs hela tiden och det är bara kaos på ett jobbigt vis. Tycker COD var MYCKET lugnare...
Beror nog lite på vilken server du spelar på. Iaf vilket spelläge och hur många spelare det är inne. Kör du tex vanlig deathmatch med 47 spelare så är det klart att det blir koas. kör du search and destroy med 4 personer så kan det ta lååång tid innan nått händer.
Hell Tengil, vår befriare!
Jag håller med dig, därfår spelar jag på 360 istället. Mycket lugnare tempo där än på pc. Också så är det mycket mer folk på pc, så välj en server med max 20pers. Banorna är gjorda för 12vs12 max, så när på pc det är 40pers så blir det för mycket helt enkelt.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Det bästa med 360/ps3 versionerna tycker jag är att man nästan helt slipper folk som bunnyhoppar. Det är sällan man ser det, så sällan att man nästan blir förvånad för stunden. Så skönt faktiskt, så om jag spelar på Pc:n, vilket är mer sällan, så väljer jag servrar som kör hardcore. Då är det ofta lite lugnare folk som spelar, för det tar bara ca 1-2 skott för kills.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)