Till hälften ny Wolfenstein-film

Medlem
Skrivet av gryzor:

Diggar killen ovanför som sitter och dissar, sedan har han inte ens spelat spelen innan -- som var likadana... Haha, SKÖNT!

Med tanke på att det är gamla goda Raven Software som gör detta (som antagligen gjort världens bästa spel, Black Crypt till Amigan), så borde väl _ingen_ som hört talas om id-software tidigare ens fundera på vad detta är och innehåller? De gjorde alla quake-expansioner och alla "followups", så vad finns det att gissa?

Jo, så går det när man inte gjort ordentlig efterforskning, då framstår man som en total idiot
Klart jag spelat gamla wolf3d, men inte så långt uppenbarligen.
För min del var det väl några levels, sen insåg jag att det är precis som gamla doom. korridor efter korridor, pang pang, plocka upp, pang pang, plocka upp, hitta nästa dörr.
Hursom, grundtanken i mitt gnäll var att jag inte är så mycket för zombies etc i shooters. Föredrar lite realism här och där.

Bra att man kan bjuda på lite skratt sådär på fredagen iaf

Medlem

Var det Solomon Vandy som snackade om "New Reich"?

Medlem

Fast börjar inte DOOM3s gamla motor bli lite till åren kommen? Aja, vi får väl se hur det blir när spelet väl kommer. Dumt att vara neggig för en sån sak.

Medlem

Ser riktigt bra ut.

Medlem

Ser riktigt häftigt ut, men kommer nog inte att slå RTCW.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Har släppts en ny Rage trailer också, dock är den filmad med kamera. http://www.gametrailers.com/player/37832.html

Medlem

tyvärr blev jag lite smått besviken när jag såg bilderna och filmerna som släppts :/

hade högra förväntningar gällande grafiken hade lite förhoppningar om att det skulle vara i klass med rage.

och vart är min eldkastare!


signatur

God is dead

Medlem

Vill ha genast

Medlem

Ett spel med story som denna behöver inte ha värstinggrafik för att jag ska köpa det.

Medlem

Ge mig genast detta spel

Inaktiv

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Kommer ihåg när jag spelade rtcw för längesen, skitkul och långt var det!! Hoppas det här blir bra, längtar som fan till releasen!:D

Tyckte det såg snyggt ut också, grafiken är inte det viktigaste tycker jag. Spelkänslan är så mycket viktigare. Särskilt i RTCW...

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Hoppas på en PC release och RTCW / Wolf:ET multiplayer. ET är fortfarande det skojigaste multiplayer spelet som finns. synd att det blir färre och färre som lirar dock

Word! Jag har sökt med ljus och lykta för att finna en värdig tronföljare till wolf:et i säkert 3 år nu och fortfarande inte hittat något, som kan ge mig samma känsla av intensitet, aim och lagarbete.

Var dock tvungen att sluta spela spelet då jag efter att ha bytt från telia 2mbit mot upc helt plötsligt var tvungen att skjuta framför motståndaren, vilket..inte fungerar alls, och då dör ju ens intresse när man helt plötsligt är väldigt medelmåttig..=/ iaf, jag sörjer

12
Skriv svar