Ante nine hundred
de flesta av antec's lAdor ar vAll bra?
Tror deremot att 900 lAter en del pga att de e ganska Oppet. med rAtt grejer i blire ju tyst..
det Ar ju ganska snyggt A rAtt ok kylning pA de va ja hOrt A de flektar den har.
ursekta fOr kluddet men jag Ar pA Island dAr det Ar nationaldag och skriver pA ett PSP
hare bra A lycka till!
haha jo har läst just mycket om de med, de ska tydligen ha ett av de bästa airflowt, just för att den stora 20mm fläkten suger ut all värme medan 3 st 120 sugern in kallt,
MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit
Jag har det chassit du nämner... jag har inte så mycket att jämföra med så därför får det bara bli mina första intryck av lådan. Som "Mirlamoooo" nämnde så låter det kanske liiite mer än andra eftersom den är ganska öppen. Det är MYCKET bra luftgenomströmning i lådan. Fläktarna som tillkommer är väldigt tysta, men för att ha något att jämföra med för egen del så ska jag snart köpa noctua chassifläktar också! Inuti finns det gott om plats, dock den största och egentligen ENDA nackdelen för min del är att jag skulle gärna vilja ha nätaggregatet överst i lådan, sladdarna räcker till men det vore ändå smidigare. Du får plats med ett 8800gtx i lådan om du hade tänkt ha det. Tyckte det var ganska lätt att sätta i alla komponenter... man får bara tänka efter lite hur man ska dra sladdarna för att det ska se snyggt ut... vilket jag inte varit så jättenoga med. Eeh... alltså jag är dålig på sånt här... hör av dig om du vill att jag ska skicka bilder eller om det är något särskilt du undrar efter!
Ha det gott
Friends help you move, best friends help you move bodies!
Denna kan kanske vara lite intressant http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...
En tråd om Antec 900 med lite bilder och sånt, förmodligen mer moddning än utlåtanden om positivt/negativt men kanske skoj ändå.
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
tack för alla svar : D fick hem burken idag, lite krånglig istallation men dock inte svårare än dem andra, och det funkar suveränt jag kan ha fläktarna på medium utan att bli vansinig och de ger grym kylning har klockat CPU, och grafikkortet har stabila värden nu (till skillnad fårn innan var datorn stängdes av pga kortet blev för varmt för att den inte fick luft,) men nu funkar allt primadonna:D
MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit