Vegas 2 pc-patchat

Medlem

Har försökt hitta en trainer bra länge nu. Finns en på cheathappens.com men den kostar pengar. Tycker fuska är lågt nog, tänker fan inte börja betala för de.

Hur som helst, nån som vet vart man kan hitta en trainer så man kan låsa upp alla vapen?

Medlem

http://megagames.com/cracks/html/t926540_0.htm

Där har du en trainer, vet inte om den fungerar eftersom jag inte tycker det är speciellt svårt att spela igenom det. Du startar i stort sett med dom bästa vapnen resten är bara downgrades

Medlem

Det sägs ju att detta är B, värre än ettan.

Medlem

Det är ju lätt att gå upp i rank. Jag har spelatnågra missions och är Sergeant nu. Snart genom till nästa rank. Behövs ju bara 5000 XP points till nästa rank.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Det är ju lätt att gå upp i rank. Jag har spelatnågra missions och är Sergeant nu. Snart genom till nästa rank. Behövs ju bara 5000 XP points till nästa rank.

blir mer sen vänta bara tills det börjar blir 20k per rank och när du maxat alla dina "kill poäng" som man får xp för.

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av corporaln0ll:

Det är ju lätt att gå upp i rank. Jag har spelatnågra missions och är Sergeant nu. Snart genom till nästa rank. Behövs ju bara 5000 XP points till nästa rank.

blir mer sen vänta bara tills det börjar blir 20k per rank och när du maxat alla dina "kill poäng" som man får xp för.

Har snart maxat alla lvls.

12
Skriv svar