Dark Sectors närstrider fångade på film

Robot
Medlem
Dark Sectors närstrider fångade på film

ser skoj ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Håller med, ser nice ut, tråkigt att det var så dålig kvalite bara.

Medlem

NEJ! Konsolexklusivt

Medlem

Jag blev så besviken när de ändrade Art-direction och blev nån slags generisk zombie/monster slaktare istället för den coola Sci-Fi miljö de hade från början...

Inaktiv

"Spelinformation
Release: Nedlagt
Plattformar: PC, Xbox360, PS3"

Ska man vara petig så skall det väl ändras lite.

Medlem

Ser ju inte så väldigt intressant ut tyvärr.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Flakmonkey
Skrivet av jaargo:

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Nope, PC-versionen las dock ner

Medlem

Haha, herrejösses!
18 år för det där?
The thing från 80-talet är en snaskigare film, och den är väl från 15?
Hur kommer det sig att åldersgränser på spel alltid är äckligt överdrivna? Det där var ju inte ett dugg magstarkt...

Inaktiv

Vadå 18? står ju tydligt 17+ mature. Ser för övrigt fräckt ut.

Medlem

Tja... uhm... vad var det som var så slafsigt i det där att det inte kan vara 15+?

Medlem

Det där var ju bara löjligt... alla scener med blod var ju halvt censurerade eller så klippte dem bort precis innan blodet skulle komma. Dessutom finns det många spel som är mer gore än det där. Gears of war och god of war tex

Inaktiv

Denna videon visade inte så mycket , gå in på gametrailers.com och sök efter spelet , bättre vids där

Medlem

Jag tycker det verkar sämre än värdelöst men det är väl bara jag!

Medlem
Skrivet av jaargo:

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Är inte Witchblade något liknande?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ser ju bra ut! Spelet fick dock ganska dåligt betyg i SUPER Play om jag minns rätt? Tror nog att det blir ett köp ändå.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av jaargo:

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Nope, PC-versionen las dock ner

konstigt eftersom jag sitter och spelar det på min dator nu:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av jaargo:

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Nope, PC-versionen las dock ner

konstigt eftersom jag sitter och spelar det på min dator nu:)

Precis vad jag tänkte skriva också, inte är det nedlagt inte, fint att hämta från Steam.

Flakmonkey
Skrivet av dagashi:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av jaargo:

that looks...terrible.. Xena krigarprinsessans vapen de dära... tur dom la ner det till ps3... eller visst gjorde dom de?

Nope, PC-versionen las dock ner

konstigt eftersom jag sitter och spelar det på min dator nu:)

Precis vad jag tänkte skriva också, inte är det nedlagt inte, fint att hämta från Steam.

http://www.eurogamer.net/articles/dark-sector-pc-dropped

De ändrade sig väl helt enkelt ^^

1
Skriv svar