Demoversioner av Harvest hos FZ

Robot
Medlem
Demoversioner av Harvest hos FZ

nån som har nån aning om vad spelet kommer att kosta?

Inaktiv

not my cup of tea

Medlem
Skrivet av Katana:

nån som har nån aning om vad spelet kommer att kosta?

$25 ungefär.

Medlem

Köpte det när det var sådan förköpspris och fick det för 140kr ungefär. Fick även tanka spelet och hade koden sedan förut så en dag tidiga var de.
Ganska kul att pilla med


signatur

osv.

Medlem

Gah, hur ska jag hinna, har så mycket att spela just nu! Om man bara hade mer tid...

168kr kostar spelet förresten.

Medlem

Verkar kul, synd bara att de inte fick med co-op.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Rätt tufft spel:) Här har jag spelat in lite när jag lirat... Så ni som itne vet vad det är får en inblick;)
http://www.youtube.com/watch?v=u1hkS7vlu4w

Inaktiv

Lirade detta på betan och lyckades ta mig till level 4xx men hackade lite väl mycket då pga alla fiender, hoppas dom fixat det på nått sätt.

Medlem

lol, level 400? har för mig att jag kom till level 90 eller något, eller så var det 60. men det var roligt iaf, fast det kändes som om det blev lite för överdrivet efter en stund, när man tömt nästan hela kartan på mineraler och bara väntade på att bli översprungen, typ

Inaktiv

Kartan är oändlig så det går inte tömma den När du bygger nära kanten på kartan så växer den.

Inaktiv

Prövade betan eller var det var, hemskt spel. Tower defence är beroendeframkallande. Trots att jag var sjukt kass

Medlem

Addictive.. must play.. more..!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av meskalin:

Kartan är oändlig så det går inte tömma den När du bygger nära kanten på kartan så växer den.

Tyvärr stämmer inte detta längre. Kartan är begränsad (men väldigt stor), för vi ville förhindra att spelare fick galet höga levels. Tror fortfarande folk kommer kunna ta sig till en 800-900 nånstans, men inte till 3000 som i betan.

1
Skriv svar