Call of Duty 4 uppdaterat till 1.5
Bara jag som tycker det är OTROLIGT hetsigt på alla servrar, man kan inte andas ut för en sekund? Måste alla servrar vara så otroligt hetsiga där allt ska hända på sekunden och skjuter som galna höns??
Menar du att det är patchen som har gjort det? På de servrar jag brukar lira på så är det för det mesta lungt...
nope, tänkte bara fråga om det är bara jag som upplever det så. Vad menar du med lugnt? varje server jag är inne på så sprängs det hela tiden, folk hoppar som kaniner heeeela tiden, granater sprängs hela tiden och det är bara kaos på ett jobbigt vis. Tycker COD var MYCKET lugnare...
Det stämmer det du säger det är ständigt nadespam och helikoptar som skjuter hej villt men detta är ju ett sånt spel tyvärr.. Kul är det ändå dock
Konstigt då, det går ju knappt och styra spelet på 360/PS3 så det blir ju segare gameplay
Bara jag som tycker det är OTROLIGT hetsigt på alla servrar, man kan inte andas ut för en sekund? Måste alla servrar vara så otroligt hetsiga där allt ska hända på sekunden och skjuter som galna höns??
Menar du att det är patchen som har gjort det? På de servrar jag brukar lira på så är det för det mesta lungt...
nope, tänkte bara fråga om det är bara jag som upplever det så. Vad menar du med lugnt? varje server jag är inne på så sprängs det hela tiden, folk hoppar som kaniner heeeela tiden, granater sprängs hela tiden och det är bara kaos på ett jobbigt vis. Tycker COD var MYCKET lugnare...
Jag håller med dig, därfår spelar jag på 360 istället. Mycket lugnare tempo där än på pc. Också så är det mycket mer folk på pc, så välj en server med max 20pers. Banorna är gjorda för 12vs12 max, så när på pc det är 40pers så blir det för mycket helt enkelt.
Tack för din och alla andras respons och jag blir glad att höra att det inte är bara jag som tycker samma sak. Då ska jag se till och leta efter mindre serverar...borde ha förstått det tidigare med erfarenhet från BF2 bla. Mindre servrar lugnare tempo. DOH! Håll utkik efter Yu0, då vet ni att ni träffar på mig.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Jag har alltid varit den som tycker jue fler destå bättre ..
Kanse en av anledningarna att jag gillar att spela BF2 (64 Players servar)
Hur orkar du med denna hets och otroligt höga tempo som är på 64 spelar servrarna? Jag menar, du kan inte röra dig förens du blir sjukten...bara en fråga
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Hej
jag skulle vilja spela lite nya banor och har hittat en sida med olika banor men fattar inte vad man ska göra med filen(banan) eller var man ska lägga den?
och när jag ska starta ny server stänger cod ner och det kommer upp en typ vit\grå ruta, sen händer det inte mycket mer?
[Crysis]\[Call Of Duty[4]\[Need For Speed[Pro Street]