Call of Duty 4 till Mac

Robot
Medlem
Call of Duty 4 till Mac

Jag blir glad när jag får se att spelen kommer till oss också.

Medlem

Ohhh! Trevligt! Inte föra tt jag personligen använder Mac alls, men det är kul att se de företag som håvar in bra med pengar på sina spel tar klivet att spendera en del av de pengarna på att göra spelen mer tillgängliga.

Medlem
Medlem

Apsyrs portningar är en sak, och visst är det trevligt att det finns fler spel tillgängliga för oss. Jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är fel väg att gå, när jag har sett det underbara resultatet av att utveckla direkt för mac. Se till exempel WoW och Civ4. Portningarna har alltid kännts lite sega.

Medlem

Alltid trevligt.

Medlem

Varför köper man en mac?

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Varför köper man en mac?

Jao du grannen har en Mac , jag har alltid tittat snett på han. 8)

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Varför köper man en mac?

Man har blivit grundlurad att Mac skulle vara bättre för bildbehandling etc. Ganska lustigt om man ser på saken vad en Mac egentligen är; en PC med en Apple-logga på.

PaZ
Medlem

jag minns fortfarande när den gamla tidningen High Score recenserade Warcraft 1 till Mac och Warcraft 2 till pc i samma veva (de kom ut ungefär samtidigt". Ettan till mac fick en femma och lyriska kommentarer medan tvåan till pc fick en fyra och en hel del kritik. Det säger det mesta om svältfödda macanvändare på den tiden. Marathon var ett annat exempel...

Medlem

Kul för Macanvändare, CoD 4 var ett utav förra årets bästa spel

Medlem
Skrivet av jingai:
Skrivet av Niethrel:

Varför köper man en mac?

Man har blivit grundlurad att Mac skulle vara bättre för bildbehandling etc. Ganska lustigt om man ser på saken vad en Mac egentligen är; en PC med en Apple-logga på.

Varför visste jag att tråden skulle urarta på det här sättet...?

Din argumentation håller inte, men det kanske var avsett som ett skämt?

Inaktiv

Let the fan boy war start!

Medlem
Skrivet av Limber:
Skrivet av jingai:
Skrivet av Niethrel:

Varför köper man en mac?

Varför visste jag att tråden skulle urarta på det här sättet...?

Din argumentation håller inte, men det kanske var avsett som ett skämt?

Nja, mest avsett för att provocera någon stackars mac-användare som kände sig träffad.

Medlem

Jag ser ingen somhelst poäng med att köpa en mac nämligen....var tvungen att fråga och samtidigt reta en och annan macägare

Vågar de satsa på det nu när de säger att piratkopieringen ruinerar dem?

signatur
Medlem

Är väl mest OS:et som är rätt najs. En mac är dock inget jag skulle lägga pengarna på, då man för samma summa kan få en PC med dubbla prestandan.

Medlem

CoD4 har ingen som helst känsla i vapnena, ingen rekyl whatsoever, och totalt missära ljud. Dessutom är det så jävla linjärt och ett perfekt exempel på korridor shooter.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Vågar de satsa på det nu när de säger att piratkopieringen ruinerar dem?

Om det är enkelt (dvs billigt) att porta spelet så tjänar de säkert på det. Med tanke på hur få bra spel det finns på Mac så kommer säkert det sälja bra (relativt Mac'ens marknadsandel förstås).

Medlem
Skrivet av ROFLMAO:

CoD4 har ingen som helst känsla i vapnena, ingen rekyl whatsoever, och totalt missära ljud. Dessutom är det så jävla linjärt och ett perfekt exempel på korridor shooter.

Jag tycker CoD 4 är ett av de bästa fps spelen jag nånsin lirat. Tycker känslan i vapnen är fenomenal och för att inte tala om krigskänslan och närvarokänslan. Grymt spel. Men jag har iofs bara lirat det på Xbox 360.

Medlem

Linux > Windows, Mac

Inaktiv
Skrivet av SkyFly:

Linux > Windows, Mac

Zzzzzz... Gäsp.

Medlem

Mac är för "oss" musik-/filmproducenter då den hanterar det riktigt bra och har flest antal programvaror som är riktigt bra.

Btw. vapnena reagera jag på väldigt positivt då det inte är så djävla svårt att skjuta i vekligheten som vissa spel får det att se ut.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Mac är för "oss" musik-/filmproducenter då den hanterar det riktigt bra och har flest antal programvaror som är riktigt bra.

Btw. vapnena reagera jag på väldigt positivt då det inte är så djävla svårt att skjuta i vekligheten som vissa spel får det att se ut.

Mac är för oss alla och inte bara musik/filmprducenter :):)

Inaktiv

Buu!! *tumme ner* Mac suger

signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Kör inte COD4 DX9?
Och DX finns inte till mac, så då måste dom ha portat det till open-gl, så varför inte porta till linux?

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Buu!! *tumme ner* Mac suger

Är du 3 år gammal?

Kul att alla Mac användare nu kan ta del av det här underbara spelet

signatur

Hej! jag är ny här.

1
Skriv svar