Gratis Xbox 360-spel i staterna

Robot
Inaktiv
Gratis Xbox 360-spel i staterna

Oh no! Att jag missar ett sådant fantastiskt erbjudande med så lockande titlar som de! Det saknas ju bara Bmxxx och dvd filmen "Ghosts of mars" för att göra paketet komplett.

Medlem

forza är ju inte fy skam...

Medlem
Skrivet av Bazil:

Oh no! Att jag missar ett sådant fantastiskt erbjudande med så lockande titlar som de! Det saknas ju bara Bmxxx och dvd filmen "Ghosts of mars" för att göra paketet komplett.

Inget fel på Forza.

Inaktiv

Ok, forza är ok. Men för att kompensera för "Marvel Ultimate Alliance" så borde de ha lagt in ett bättre spel.

Medlem

Forza och Gears/Halo 3 hade varit lite bättre, men ändå schysst. Förvånad att de slänger in Forza då de oftast tar något taskigt spel. Sen tycker jag nyhetsrubriken är lite missledande, inte är det gratis utan snarare en bundle.

Medlem

^- Du köper en konsol och betalar priset för det och får två st spel gratis? Låter inte som en bundle för mig för då brukar paketet vara dyrare än bara att betala för en konsol.

Medlem

marvel kan ju vara lite underhållande om man är 4 pers som lirar och dricker massa alkohol till spelandet typ...

funkade iaf nån timma på gamla krysslådan.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du köper en konsol och betalar priset för det och får två st spel gratis? Låter inte som en bundle för mig för då brukar paketet vara dyrare än bara att betala för en konsol.

Sant, men gratis låter ändå... fel i mina öron. Typ som telefonförsäljare säger att något är helt gratis men sen att det tillkommer frakt/någon annan kostnad. Bra att det står "Köp Xbox 360 och få två spel på köpet." under rubriken däremot. Annars så skulle det vara tablå nivå på det hela om man skulle behöva leta fram den informationen. Kanske det som stör mig, att det är så nära till att vara en tablå rubrik.

Men iaf så är det schysst deal. Hoppas att det lyckas ta sig över havet till Sverige.

emp
Medlem

Antar att dom inte vågar slänga in Gears pga blodigheten i spelet och därmed avskräcka eventuella överkänsliga föräldrar.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du köper en konsol och betalar priset för det och får två st spel gratis? Låter inte som en bundle för mig för då brukar paketet vara dyrare än bara att betala för en konsol.

Är starter pack en bundle då? Du får med 2 spel och en extra handkontroll till priset av en PS3 (Utan extra grejer)


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

1
Skriv svar