Kaoset Left 4 Dead filmat

Inaktiv

Jag har aldrig sett en reklamfilm för amerikanska försvaret (tror jag) men det där var det mest patetiska jag sett. "There is stong, and there is Army Strong" "join the strongest army in the world!"..

Jag mår riktigt illa just nu.....

Medlem

Det såg ju riktigt kul (och skrämmande) ut

Inaktiv

Verka vara skitskoj.. Det är många spel på horisonten som man vill ha.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem

Zombie action!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Apoc101:

Jag har aldrig sett en reklamfilm för amerikanska försvaret (tror jag) men det där var det mest patetiska jag sett. "There is stong, and there is Army Strong" "join the strongest army in the world!"..

Jag mår riktigt illa just nu.....

Ja fifan den där reklamfilmen var helt vidrig. Urk!

Ser dock fram emot detta spel, ser sjukt skoj ut.

Medlem

Bra att någon modskapare uppfattar behovet av schyssta co-op spel/spellägen, det har alltid kännts som om de saknas nyare alternativ så istället har man fått återvända till gamla klassiker på LAN osv. Denna wikipediasida är annars hjälpsam i jakten på mer coop: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Cooperative_video_games

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hehe f-n va dom sög.. alla skjöt samma på samma zombies och fick zombies i nacken hela tiden som en dålig skräckfilm ..här måste man ju spela som ett SWAT team för att ha en chans ser det ut som.

Men zombies är ju smarta..... ^^


signatur
12
Skriv svar