Premiärdumpar från Grotesque: Heroes Hunted

Robot
Medlem
Premiärdumpar från Grotesque: Heroes Hunted

Hårdrockare? Haha! Då förväntar jag mig redig metall-musik då.
Ser iaf okej ut Host*oblivion*Host


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Miljön, speciellt på den första bilden, är vacker, men de har inte lyckats med modellerna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser mest ut som en lite småful Oblivion kopia, och storyline är lite väl amatör, även om det säkert lät kul när de satt och drack på Finlandsfärjan. Kommer med största sannolikhet gå samma väg som Gothic III.

Inaktiv

Yay! Ytterligare ett generic fantasy lir,
med en gnutta Simon the Sorcerer.

Medlem

Yay welcome to plastic-fantastic barbieland!

Snälla alla utvecklare, sluta göra så att alla modeller i spelet ser ut som plastdockor...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Låter som handlingen är mer originell än 90% av dom fantasy-rollspel som kommer ut ^^


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Det är väldetaljerat, men färgerna är alldeles för mörka på miljön, det får det hela att se trist ut.

Medlem

Jag trodde först det handlade om Oblivion när man såg dom små skärmdumparna, men efter att ha förstorat dom förstod man att så inte var fallet. ^^

Medlem

Jag får Companions of Xanth-vibbar, fast med Day of the Tentacle-Hoagie i huvudrollen. Låter fräckt, plus att det är grisar med i spelet!

Medlem

Lite Nox över storyn juh, även om man inte är specefikt en hårdrockare i Nox så sugs man juh in i nån kristall man har i sin husvagn när man sitter och glor på tv och in till Nox-världen.
Ser väl helt okay ut det här spelet iaf, inte mega spexigt. ;o

1
Skriv svar