Logitech Driving Force GT
Hej
Har en fundering kring den här ratten.
På produktbeskrivning så står det att man kan vrida ratten 2 och ett halvt varv, "precis som på riktigt".
Men då är ju min fundering hur tusan rallyspel och tex formel1 spel fungerar med den här ratten där dom inte har så stora rattutslag som en vanlig bil?
Bara så jag hänger med om villken ratt vi pratar om:
Är det den här ratten?
Funntar nämligen på att köpa den oxå.
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/85538-logitech_dr...
mvh/ Gremlin
/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
Oftast kan du ställa in hur mycket du vill att ratten ska kunna roteras. Osäker på hur det är i Dirt 2 men jag vill minnas att man kunde ställa in G27:ans rotation i demot i alla fall så!
Ratten i sig är förbaskat bra för sin peng! Det enda jag tycker känns lite budget är pedalerna men har man inte spelat med Fanatec och G27 pedalerna i över ett år så är dom suveräna dom med. Förbaskat mycket roligare än en kontroll i alla fall!
Nice att höra
Då blir det nog ett köp av den ratten runt slutet av oktober då =).
Sen ses vi på banan i gt5.
Kan knappt vänta tills man står med sin X1a eller R8 i startgridden och regnet öser ner på vindrutan och du väntar på grönt ljus. (regnar ute här där jag bor nu) så kan va därför jag får kännslan av att det är Epic LOL.
/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB
kan bara instämma med andra, för sitt pris är det nog bästa styrenheten man hittar.
Inte så hackig FF, bra funktioner och ett plus att den fungerar kanon till PC också!
Ett självklart köp om man gillar bilspel vilekt är en hädelse att spela med handkontroll!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."