Svenskutvecklade Bloodline Champions visar upp sig

Robot
Medlem
Svenskutvecklade Bloodline Champions visar upp sig

Riktigt bra spel, har ägnat total snart 3 dygns total speltid på det under bara några veckors tid

Medlem

I wanna see that hughe telescope:) Nää men verkar vara ganska kul, ser dock ganska svårt ut, (komplicerat) men kanske har fel.

Medlem

Det är enkelt att lära sig, dock desto svårare att bemästra eftersom varje attack du gör så måste du se till att sikta ordentligt Eftersom allt har med skills att göra och ingen tur så

Medlem

Det är ju skoj och så, men finns redan så många sådana spel nu. Intresset hos folk finns ju inte direkt där tror jag (inte hos "tillräckligt" mkt folk iaf)


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Grymt rolig kombination av FPS och lite RPG - och vansinnigt beroendeframkallande. Perfekt lir att utmana kollegorna på under lunchen!

Ska bli kul att se den helt färdiga produkten inom kort!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Är inte det här bara ännu en tråkig DotA-klon?

Medlem

Äntligen får ni ut spelet!

Är jäkligt stolt att se ett spel från de gamla knasbollarna i Skövde komma ut ordentligt Nu blir man stolt att man pluggade (eller kanske mest festade) med er.

Visst känner man att man saknar att man lämnat spelbranshen lite, men ni verkar hålla igång så att man kanske inte behövs (lol). Fast Johan, jag tror du missat en fläck!

Medlem

faktiskt ett sjukt bra spel.. om ni inte spelar det... singa upp och pröva,, sjukt ballt... (hoppas bara inte funcom som förläggare puchar ut det för tidigt ((som dom har en tendens att göra *host age of conan)) )

Medlem

Tycker att det här spelet verkar väldigt lovande. Det är verkligen ett originellt PVP-spel, det är verkligen skillkrävande. Det är verkligen inte likt DoTA/HoN, och jag förstår inte hur någon kan säga att det finns många liknande spel? Ärligt talat så vet jag ingenting som ens är i närheten av detta vad gäller mekanik och systemet i allmänhet. Det är verkligen skillkrävande då man till exempel måste förutspå fiendens rörelser för att träffa med _alla_ ranged attacks i spelet. Det är precis som jag skulle vilja att WoW-arena skulle vara. Personligen tror jag verkligen att det här kommer slå igenom. Bra jobbat säger jag.


signatur

“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar