Battlefield 6! Arc Raiders! En actionspäckad spelhelg är här
Spelar Battlefield 6 och hoppas att medspelare kan göra revive ibland i stället för att bara springa förbi, och att de inte är så snabba med rage die så att man hinner springa fram och göra revive. 😄
Som någon som oftast spelar medic så ja, det vore nice om folk höll ut längre än 2 sekunder i väntan på revive. Särskilt om det pågår en eldstrid...
Jump in.
Som någon som oftast spelar medic så ja, det vore nice om folk höll ut längre än 2 sekunder i väntan på revive. Särskilt om det pågår en eldstrid...
Så sant!
Sedan så hoppas jag att support/revives kommer att visas i scoreboard — det vore bra sätt att visa hur viktiga de rollerna faktiskt är.
jag märkte nyss en väldigt skum grej med bf6, att när jag inte har det på så har jag 600/200 connection, men när jag är i spelet, då får jag mer 10/1 som bäst. aldrig sett detta fenomen förut, någon som vet vad som pågår?
Jag har i snitt 30 ping och 70fps, men rubberbanding är Sjuk majoriteten av tiden. googlar runt men ännu inte listat ut vad det kan vara, ALLT annat som existerar funkar felfritt och extremt kvickt.
//monster
Lite nyfiken på Keeper. Kanske blir det.
Har kört ungefär en timme och det är verkligen speciellt. Double Fine gör mig sällan besviken och inte heller denna gång.
Det kräver nog dock att man är i en viss sinnesstämning. Inget avancerat gameplay men en bra upplevelse än så länge.
Blir BF6 för min del.
Min bror har problem med lost connection hela tiden i BF6, han säger att han provat allt men likväl kvarstår det.
Nåja, han skryter alltid om sitt 10gb internet - nu kan jag skratta åt honom och säga att det räcker minsann med ett 500mb då mitt åtminstone inte loggar ut mig ur bf!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Blir BF6 för min del.
Min bror har problem med lost connection hela tiden i BF6, han säger att han provat allt men likväl kvarstår det.
Nåja, han skryter alltid om sitt 10gb internet - nu kan jag skratta åt honom och säga att det räcker minsann med ett 500mb då mitt åtminstone inte loggar ut mig ur bf!
hahah, jaa det funkar inte som det ska alls. jag har skitbra connection i allt, utom bf6. så det är ju definitivt spelet och inget annat.
//monster