Jultävling - vinn en Xbox eller PS3:a!

Robot
Jultävling - vinn en Xbox eller PS3:a!

God jul, önskar vi på FZ och tävlar ut konsoler med tillhörande rörelsekänsliga kontroller.

#webhallen, #new-super-mario-bros


AW8
Medlem
Jultävling - vinn en Xbox eller PS3:a!

Lotta ut fyrkärniga processorer istället, jag behöver uppgradera min CPU, och är inte särskilt intresserad av att vinna en konsol.

God jul på er!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Argh, om det inte vore för att man är så lat skulle man ju ta sig tid att kolla upp de rätta svaren och vara med... Dock så är chansen att vinna så liten att jag inte orkar tänka ut svaren... God Jul och lycka till alla ni andra!

Medlem

Mycket uppskattat med tävlingar i juletid
Då jag redan har en 4-kärnig processor så skulle nog en konsol + rörelsekänslig kontroll sitta fint, det kan jag trots allt inte avnjuta på PC.

God Jul allihopa

Medlem

Det är vid såna här tillfällen man märker hur sjukt dålig er sökfunktion är. Försök hitta Move- eller Kinect-recensionen där så ser ni.

Sökrutan är fucked up med, den som byggt javascriptet som "ska tömma" rutan borde nog fundera igen.

Bra tävling dock (om man nu orkade spendera timmar att söka saker på den här sidan)

Medlem
Skrivet av ansbar:

Det är vid såna här tillfällen man märker hur sjukt dålig er sökfunktion är. Försök hitta Move- eller Kinect-recensionen där så ser ni.

Sökrutan är fucked up med, den som byggt javascriptet som "ska tömma" rutan borde nog fundera igen.

Bra tävling dock (om man nu orkade spendera timmar att söka saker på den här sidan)

Timmar??
Tog 5min att hitta svaren, allt är ju serverat, utan att man behöver använda sökfunktionen. Det tog lite längre tid att fundera ut sista svaret, men det är förståeligt.


signatur
57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

man borde få använda fler ord i uslagnings frågan han bara säga hur jag tror att dem kommer vara inte hur det kommer fungera


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Inaktiv

klaga för fan inte på tävlingen era bort skämda jävlar!

Good luck and Merry Fucking X-mas

AW8
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Då jag redan har en 4-kärnig processor så skulle nog en konsol + rörelsekänslig kontroll sitta fint, det kan jag trots allt inte avnjuta på PC.

Hmm.... du har en poäng där.

Skrivet av Mack3:

klaga för fan inte på tävlingen era bort skämda jävlar!

Good luck and Merry Fucking X-mas

Ha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

O alla vet vi vilka som kommer vinna på utslags frågan igen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Har redan en PS3a, så jag tänkte först 360, då kom jag på att XBL kostar för att man ska få köra online så jag valde PS3 iallafall. Jag vill gärna ha en i sovrummet också när tjejen tagit över TV'n.

Medlem

Skippar denna tävlingen, har redan båda konsolerna så det blir lite dumt ifall man vinner. God Jul FZ!

Medlem

Jättebra tävling, mycket fina priser.

Men en krysslåda har jag redan och en PS3 skulle jag inte ha tid för, så jag skippar denna tävling.

Lycka till allesammans


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Som sagt, den usla sökfunktionen gör att man ger upp. Tack ändå!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Google is your friend Hitta alla på att googla.

Medlem

det var ju inte alls svårt att hitta svaren

Medlem

Kul tävling men tyvärr så har jag extremt svårt att hitta svaren på dem två första frågorna

Medlem

Bra tävling, det tog faktiskt ett bra tag att få fram svaren till frågorna då man blev distraherad av alla intressanta sökresultat.

Medlem
Skrivet av Moltachi:

Skippar denna tävlingen, har redan båda konsolerna så det blir lite dumt ifall man vinner. God Jul FZ!

Kudos till dig!

Qus
Medlem

En bra tävling, tack fz. Har inte köpt någon av dom nya generationens konsoler och är det någongång jag velat vinna så är det nu

Medlem

Skulle vara nice med en ps3 så jag kan spela igenom Uncharted-serien.

Medlem

trevligt, hoppas man vinner

Medlem

skulle vara kul med en ps3, men min kom inte på något bra att skriva på utslagsfrågan ( jaah tror det kallas hjärnsläpp )

Medlem
Skrivet av Idono:

O alla vet vi vilka som kommer vinna på utslags frågan igen.

De som skriver fyndiga eller humoristiska svar istället för seriösa svar som alla butterputtar som spenderar sin tid med att gnälla på folk som ger bort saker gratis?
Ja, så är det nog

OnT : Schyssta tävlingar. Gillar att det iaf var lite mer av en utmaning än vad det brukar vara för att få fram alla svar.

Medlem

Va glad jag skulle bli om jag vann Har varken köpt PS3 eller XBOX 360 för att jag hade inte råd med de. Hoppas att mitt lilla rim kommer att vinna XBOX åt mig. Lycka till allihopa

Medlem

Hehe då såg du fel

Medlem

Har några vinnare korats än?
Tidigare har de ju alltid lagt ut vilka som vann osv.

Redaktör

Vi har inte hunnit än. Så fort vinnarna korats skriver vi nyhet om det, och som alltid meddelas de som vunnit via privat meddelande. Jag tror och hoppas att vi hinner göra det i dag.


signatur
1
Skriv svar