Sony Ericsson Xperia Play

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Kan inte va sämre än iphone, köpte en, gick sönder efter två månader, telia säger vattenskada, den har aldrig blivit blöt.

Make sense?

signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Finns ju gott om spel redan, hade velat set test av N.O.V.A, Dungeon Defenders: Second Wave, ett par av FPS:erna, osv. Lång lista spel här! http://blogs.sonyericsson.com/products/2011/04/01/xperia%E2%8...

Medlem

Synd att den vita är telesnor-låst...
Kände lite på den på jobbet men det är ju en Sony Ericsson så jag skulle aldrig skaffa en. Har alldelles för stor låda med SE-lurar på serviceavdelningen...
Sen att dom ska hålla på och skruva på android på SE förstår jag inte, helt meningslöst att förstöra ett bra operativ på det viset man gjort med x10 och arc/play. Dessutom plastig, dock inte plastigare än Samsungs modeller.
Men iden är bra och det fungerar att spela på den även om kontrollen är Sony i ett nötskal...

Avstängd

Sitter här och installerar playstation roms på min xperia play

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Väldigt högt pris och väldigt lågt utbud av "riktiga" spel, alltså sånt som inte redan finns till iphone. Tanken är god dock!

signatur

Imperator

12
Skriv svar