The Elder Scrolls V: Skyrim
Varför vara bitter när det inte finns något som förbittrar? Du har absolut en poäng men eftersom detta var, precis som Calle skrev, en utvecklarstyrd demonstration så siktade de på att hänföra. De lyckades. Cynismen sparar vi – kanske – till recensionen.
Disagree. Tar man inte upp ev. orosmoment så kanske de inte blir åtgärdade. Ta t.ex. Deus Ex 3 och highlights som exempel. Enda anledningen som jag ser det att inte tala om sånt är att man är rädd att man kanske inte får komma på nästa förhandstitt.
Varför vara bitter när det inte finns något som förbittrar? Du har absolut en poäng men eftersom detta var, precis som Calle skrev, en utvecklarstyrd demonstration så siktade de på att hänföra. De lyckades. Cynismen sparar vi – kanske – till recensionen.
Disagree. Tar man inte upp ev. orosmoment så kanske de inte blir åtgärdade. Ta t.ex. Deus Ex 3 och highlights som exempel. Enda anledningen som jag ser det att inte tala om sånt är att man är rädd att man kanske inte får komma på nästa förhandstitt.
Det är självklart att man ska skriva vad man tycker – och våga skriva det. Där har jag inga problem. Men har jag inget att kritisera så gör jag inte det. Jag bedömer det jag ser. Jag såg kanske 2% av Skyrim och den delen imponerade på alla tänkbara plan.
En Bamseponny av folket
Ops! Hittade visst lite mer:) Lite nytt var det i denna.
http://www.g4tv.com/videos/53441/the-elder-scrolls-v-skyrim-e...
Miner, don´t shoot!
Kalle, du skulle väl aldrig såga bf?
November skulle det stå!
Jo, BF ska ju komma slutet av oktober. Så det måste ju gälla Call of Duty eller Saints Row 3, båda känns ju som kalkontitlar på bakning i ugnen.
För övrigt, sjukt läckert spel men det som får min mun att vattnas är ju Diablo 3!
FZ skulle aldrig någonsin få för sig att vara kritisk till BF3.
Om BF3 mot all förmodan visar sig vara helt åt helvete ifrån vad det borde vara så kommer fragzone att attackera detta. Men allt som visats hittills ger ju inget att kritisera så jag vet inte vad du grundar dig på.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Klart man har "Max" intresse för det här om man gillar drakar. Måste rekommendera Robin Hobbs böcker om ni inte känner till denna författarinna sedan tidigare.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
"Oavsett om vi snackar om sköldar, spjut, svärd och magiska förmågor kan du pussla ihop dina egna favoritkombinationer."
Spjut? Har inte bethesda sagt att det inte skall finnas spjut i Skyrim? Det tog dom ju (tyvärr) bort redan i Oblivion... Tillsammans med så mycket annat:(
La märke till detta också. Jag tror att Bethesda sa att spjut INTE finns i spelet, dock är det något folk verkligen vill ha. Me included...
bara jag som tycker att grafiken värkar vara lite konsol aktig :S ? hoppas det blir roligt bara och inte seg konsoll styrning på allt
Mycket märkligt när allt vi sett har varit från 360
Kan inte påstå att jag känner mig speciellt orolig över hur spelet kommer bli faktiskt, det är djupet i dom här spelen man spelar för, inte grafiken, även om det självklart höjer stämningen. I värsta fall får man väl vänta ett tag på Qarl och kompani och köra igenom spelet en gång till ^_^
Texturerna är från 1500-talet =/
Ser så snuskigt grötit ut Hoppar på en ganska stor skillnad till PC för det ser skit ut i många fall, bilden på det lilla vattenfallet :s
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
FZ skulle aldrig någonsin få för sig att vara kritisk till BF3.
Om BF3 mot all förmodan visar sig vara helt åt helvete ifrån vad det borde vara så kommer fragzone att attackera detta. Men allt som visats hittills ger ju inget att kritisera så jag vet inte vad du grundar dig på.
Tillåt mig att tvivla starkt, oavsett om man ska skylla på nationalism/patriotism gentemot Dice eller om det rent handlar om ekonomiska faktorer, eller bara otvetydig kärlek för titeln, vilket som, men ett Bf får inte dåligt betyg av svenska recensenter, speciellt inte stora sidor, oavsett kvalité.
Å andra sidan brukar ju CoD, OfP och Crysis också kunna plocka höga betyg oavsett spelkvalité, men smaken är väl som baken. Vissa följer med strömmen, andra skaffar en egen uppfattning, båda är väl ok antar jag. Jag litar ändå inte på någon annans åsikt eller betyg då det ligger alldeles för mycket pengar i spelrecensioner nu för tiden, det enda jag söker är info ur dem...