The Elder Scrolls V: Skyrim

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Sanazin:

Texturerna är från 1500-talet =/

och xbox360 är från 1400-talet då eller? saklig kritik, du borde bli recensent!

Uppenbarligen så missade du poängen helt och hållet, tänker dock inte kommentera på trollande.

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av toast:
Skrivet av Sanazin:

och xbox360 är från 1400-talet då eller? saklig kritik, du borde bli recensent!

Uppenbarligen så missade du poängen helt och hållet, tänker dock inte kommentera på trollande.

Det där var för-Trollande!
Tycker det är många som häver ur sig sånna där saker när de inte gillar något eller anser att grafiken är gammal, sen att det inte blir logiskt skiter de i, om du var ironisk så tyckte jag inte att det framgick, känner dig inte, hade man gjort det kanske man hade vetat hur du tänker!

signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Tycker det är många som häver ur sig sånna där saker när de inte gillar något eller anser att grafiken är gammal, sen att det inte blir logiskt skiter de i, om du var ironisk så tyckte jag inte att det framgick, känner dig inte, hade man gjort det kanske man hade vetat hur du tänker!

Du är nog inte i en position för att tala om logik

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av toast:

? för att påstå dig vara mot trollning så trollar du faktiskt rätt bra! Varför inte bara berätta vad du menade med din kommentar istället?

signatur

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av toast:

? för att påstå dig vara mot trollning så trollar du faktiskt rätt bra! Varför inte bara berätta vad du menade med din kommentar istället?

Impressive!

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av toast:

Det är väl rätt uppenbart vad jag menade med min kommentar? Är väl inte mitt problem om du inte förstår dig på metaforer lilla du.

Medlem

Hade det varit uppenbart så hade vi väll inte haft den här diskutionen nu? Du påstår dock att; Jag är inte i en position att få utala mig, att jag är liten,och att jag förstår inte..?
Så duktig du är på att trolla du!

signatur

Medlem
Skrivet av toast:

Hade det varit uppenbart så hade vi väll inte haft den här diskutionen nu? Du påstår dock att; Jag är inte i en position att få utala mig, att jag är liten,och att jag förstår inte..?

För dum för att förstå något så uppenbart är du tydligen

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Sanazin:

Ser så snuskigt grötit ut Hoppar på en ganska stor skillnad till PC för det ser skit ut i många fall, bilden på det lilla vattenfallet :s

Du var tydligen för dum du med! ;-D

Skrivet av Sanazin:

signatur

Medlem
Skrivet av toast:

Är det någon som trollar så är det väl du? Har du problem med Svenskan så får du gärna skicka mig ett PM så ska jag förklara vad jag menade, jag har dock ingen lust att prata offtopic i denna tråd om språksvårigheter så du får ursäkta.

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av toast:

Är det någon som trollar så är det väl du? Har du problem med Svenskan så får du gärna skicka mig ett PM så ska jag förklara vad jag menade, jag har dock ingen lust att prata offtopic i denna tråd om språksvårigheter så du får ursäkta.

Du besvarar ju inte trollerier?, ändå så svarar du mig hela tiden!, altså kan mina svar inte vara just det då?! Varje gång du skriver något så försöker du få med något nedsättande om mig, Nu har jag problem att förstå svenska oxå? DET, är Det som är Trollning! och tillbaka till svenskan, Du skrev; "Texturerna är från 1500-talet". med en sur smiley bakom. På ren svenska betyder det att du tror att det fanns datatexturer på 1500-talet, att du var ironisk, som jag nämde i mitt andra svar framgår inte! Du kan försöka spela ball och sätta nedtryckande kommentar mot mig hur länge du vill men det bevisar bara att du är en väldigt otrevlig person att diskutera med. Jag har inte sagt något elakt om dig vill jag bara påpeka!

signatur

Medlem

Vilket onödigt tjaffs ni har

Medlem
Skrivet av donhenri:

Håller verkligen med dig donehnri, kände på mig att det skulle spåra ut från första början =/ Att folk inte kan ta vissa saker och ting i PM istället.

@toast: PM som sagt, förvänta dig dock inget svar, orkar inte med dig längre.

Medlem

ja verkligen onödigt, du hade kunnat svara enkelt och hövligt istället för att kalla mig för idiot!
PM är för personliga mess, jag har inget personligt att ta upp med dig förutom att visa att du kallar mig troll och beter dig som ett själv!

signatur

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av donhenri:

Håller verkligen med dig donehnri, kände på mig att det skulle spåra ut från första början =/ Att folk inte kan ta vissa saker och ting i PM istället.

@toast: PM som sagt, förvänta dig dock inget svar, orkar inte med dig längre.

Med tanke på att det är en konsolportning, kommer inte det att begränsa det öppna landskapen samt dungeons?

Medlem
Skrivet av donhenri:

Med tanke på att det är en konsolportning, kommer inte det att begränsa det öppna landskapen samt dungeons?

Det är faktiskt det som jag är lite rädd för, det finns rätt bra tillämpade öppna spel som inte kräver allt för mycket laddningstider mellan områden. Det jag inte gillade med Oblivion var ju dessa stela in- och utgångar från städer samt hus och dylikt, om de hade kunnat göra ett system likt den i TW2 hade det varit superb men något säger mig att TESV kommer att vara väldigt likt Oblivion både mekaniskt och visuellt, vilket man kanske inte anade när man fick se den absolut första teasern till spelet, hoppet tog över. =$

Medlem

Jag är iaf glad att karaktärerna inte kommer vara så fula som de var i oblivion orginal och landskapen verkar ha mer variation denna gång.. ska bli intressant att få mer info om Skyrim. Annars kan man bara hålla med, konsolportning är av ondo då PCn inte får ut den kapacitet som den förtjänar.

signatur

Medlem

Har aldrig haft ett Elder Scrolls spel men ser verkligen fram emot det här, drakar svärd och allt. Värkar as coolt!

123
Skriv svar