Robot
Rage

Efter sex långa år lägger Id sina sista händer vid Rage. Stortartad comeback eller episkt magplask? FZ har spelat de tre första timmarna.

#rage, #id-software, #doom-3-2


Medlem
Rage

Nu är jag helt övertygat, kommer bli ett köp

Medlem

ja ser bra ut-

Inaktiv

Det låter som att detta spelet inte är innovativt och ett grafik under utan helt enkelt bara är jävligt kul att spela och har en schysst fps känsla. Ett sådant spel har jag väntat på så otroligt länge. Så många spel idag som är hyfsat innovativa och snygga men många brister på den viktigaste punkten känslan, hur kul det är. Mina förväntingar efter detta är ny skyhöga.

Och fan va avundsjuk man blir på er på FZ som testat diablo 3, skyrim och rage!!!

Medlem

Måste ha. Blir ett garanterat köp. Fan vad mycket bra spel det är på G... Rage, Dark Souls, NHL, FIFA, Battlefield, Deus Ex, Driver, Dead Island, Assassins Creed, Resistance 3, Gears of War 3... Hur man ska ha råd med allt blir fan knepigt.

Medlem

Du behöver inte köpa allt. Jag ska bara köpa BF 3 kanske TES: Skyrim det är lätt man måste inte köpa 100 spel bara för att det kommer att släppas 100 bra spel

Medlem

Mycket välskriven text, jag gillar hur du resonerar kring spelets historia/förväntingar/underhållningsvärde. Precis det som det skall dömas efter i mina ögon, och det har du fått fram på ett bra sätt. Kudos för det!

Jag är riktigt taggad över att Rage faktiskt bara är veckor bort nu - ett spel som jag följt och väntat på i ett par år nu. Det ska bli väldigt spännande och tillfredställande att äntligen få lägga vantarna på det!

Medlem

sjukt nice blir köp till pc

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Du behöver inte köpa allt. Jag ska bara köpa BF 3 kanske TES: Skyrim det är lätt man måste inte köpa 100 spel bara för att det kommer att släppas 100 bra spel

Hur ska jag annars få tag på spelen menar du?

Medlem
Skrivet av Dashiva:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Du behöver inte köpa allt. Jag ska bara köpa BF 3 kanske TES: Skyrim det är lätt man måste inte köpa 100 spel bara för att det kommer att släppas 100 bra spel

Hur ska jag annars få tag på spelen menar du?

Han menar nog att man inte måste köpa spelen första veckan de släpps. Man kan vänta.

Megadelux

Hm.. blir inget köp för min del. Vill man ha postapocal-spel känns Fallout mer lockande.

Testpilot

Rage går från klarhet till klarhet , kommer hänga på låset och se om det levererar!

Medlem

Borde verkligen komma en beta. Jag menar företaget heter typ Betatesta (Bethesda).. höhö.. tyckte det var kul, så jag var tvungen.

Ser bra ut. Får nog skaffa det till PC, men man kommer ju knappt hinna med att spela. Som sagt många bra spel på g... framför allt BF3.


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem
Skrivet av renod:

Hm.. blir inget köp för min del. Vill man ha postapocal-spel känns Fallout mer lockande.

Varför inte spela Fallout och Rage?
Ett tag tills Rage kommer så du hinner nog spela Fallout Spelen.

Medlem

Intressant läsning. Vill gärna testa demo


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Längtar som bara den


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av renod:

Hm.. blir inget köp för min del. Vill man ha postapocal-spel känns Fallout mer lockande.

Fallouts fps känsla är däremot sådär :S

Men bra rpg

Medlem

Intressant och välskriven artikel.. blev allt lite sugen på spelet nu


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Looking good... My penis is pleased.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Dashiva:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Du behöver inte köpa allt. Jag ska bara köpa BF 3 kanske TES: Skyrim det är lätt man måste inte köpa 100 spel bara för att det kommer att släppas 100 bra spel

Hur ska jag annars få tag på spelen menar du?

Han menar nog att man inte måste köpa spelen första veckan de släpps. Man kan vänta.

Ja, så måste det ju vara förstås :). Fast du har rätt såklart. Spelen släpps ju inte samtidigt heller så jag har väl tur antar jag :).

Inaktiv

Det låter som ett kul spel, så länge de inte kräver typ Steamworks så kommer jag köpa det.

Medlem

Nu blev jag riktigt sugen BTW, bra skrivet Fredde!

Intressant och välskrivet, Fredrik!

Medlem
Skrivet av Dashiva:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Dashiva:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Du behöver inte köpa allt. Jag ska bara köpa BF 3 kanske TES: Skyrim det är lätt man måste inte köpa 100 spel bara för att det kommer att släppas 100 bra spel

Hur ska jag annars få tag på spelen menar du?

Han menar nog att man inte måste köpa spelen första veckan de släpps. Man kan vänta.

Ja, så måste det ju vara förstås :). Fast du har rätt såklart. Spelen släpps ju inte samtidigt heller så jag har väl tur antar jag :).

Som fattig student så är det inte lätt

Inaktiv

id levererar. Blir ett köp för min del


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Blev alldeles fast i texten, och oftast brukar jag bara skumläsa recensioner. Men fan det var bra skrivet Tack Fredde!


signatur

Trust is for fools...

Skrivet av Insanity:

Blev alldeles fast i texten, och oftast brukar jag bara skumläsa recensioner. Men fan det var bra skrivet Tack Fredde!

Du fastnade så hårt för texten att du till och med missade att det var en förtitt? Damn, vilken effekt den där Fredrik har på folk, alltså.

Medlem

Så det verkar lite som att spelstilen påminner om den i STALKER? Sandboxyish?

Medlem

Sjuk bra förhandstitt, men en sak jag inte riktigt fattat, och som jag undrar mer över när man ex läser "På grund av dina förmågor och kunskaper (oklart vilka)"
Har det RPG inslag som typ Fallout/borderlands, där man får göra sin egen gubbe, välja på färdiggjorda. med olika egenskaper etc.
Eller är det mer som Bulletstorm. Du spelar en "färdig" gubbe, utan några direkt RPG inslag.
Obs! lite konstig svenska märkte jag


signatur

Rwa?

Medlem

Mycket, mycket bra skrivet, bland det bästa jag läst på site:en. Det kan ju inte bli annat än en succé, ID levererar alltid något tillfredsställande. Det är kanske inte samma grafiska och tekniska revolution som Doom3 var 2004, men deras fokus på spelglädjen och upplevelsen känns betryggande, de vet vad de gör och de uppfann ju praktiskt taget FPS genren.

12
Skriv svar