Red Orchestra 2-betan ute nu

Robot
Red Orchestra 2-betan ute nu

Men för att kunna spela krävs att du förbokat Deluxe-utgåvan.

#red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad, #tripwire-interactive


Medlem
Red Orchestra 2-betan ute nu

Kraschar väldigt ofta, hoppas dom kommer med en hotfix snart.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Betan får krasha hur mycket den vill, bara slutprodukten fungerar felfritt. Tyckte det var onödigt att köpa deluxe.

Medlem

Den har fått jättebra kritik av folk för dem som haft lyckan o få det att fungera.
Detta verkar va ett stort steg upp från första RO. Längtar som f*n till release!

Medlem
Medlem

Vill ha det, men ska lägga pengar på BF3 och Skyrim. Önskar mig spelet av min flickvän när jag fyller år XD Hör du det tjejen?!! <3 Buy it for me!!!!!


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

Vill ha det, men ska lägga pengar på BF3 och Skyrim. Önskar mig spelet av min flickvän när jag fyller år XD Hör du det tjejen?!! <3 Buy it for me!!!!!

DU får minsann vänta 2 mån till du fyller år ändå, Inga förskotts presenter här inte! >: )
<3

Medlem

Är riktigt kul när man väl har kommit in i det, fortfarande en hel del buggar dock som jag hoppas dom fixar till release. Har hunnit spela 6 timmar hittills. Tankstriderna är helt underbara, blir väldigt stressigt när fienden lyckas döda ens gunner så man blir tvungen att klättra runt i tanken för att besvara elden

Medlem
Skrivet av Verity:

blir väldigt stressigt när fienden lyckas döda ens gunner så man blir tvungen att klättra runt i tanken för att besvara elden

I came..

Medlem
Skrivet av Verity:

Är riktigt kul när man väl har kommit in i det, fortfarande en hel del buggar dock som jag hoppas dom fixar till release. Har hunnit spela 6 timmar hittills. Tankstriderna är helt underbara, blir väldigt stressigt när fienden lyckas döda ens gunner så man blir tvungen att klättra runt i tanken för att besvara elden

Oh fyfan vad coolt! Sånna grejer som gör strider i ett spel helt underbara, The art of war! XD


signatur

cags

Medlem

Det är grymt bra och det flyter på i 60 fps. Chrashar inte alls så ofta för mig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Miniwhop:
Skrivet av cags91:

Vill ha det, men ska lägga pengar på BF3 och Skyrim. Önskar mig spelet av min flickvän när jag fyller år XD Hör du det tjejen?!! <3 Buy it for me!!!!!

DU får minsann vänta 2 mån till du fyller år ändå, Inga förskotts presenter här inte! >: )
<3

Hahaha!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skippar betan, men förköper gärna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

fasenfasenfasen!

Man vill ha skyrim, mw 2, bf 3, detta! och dead island. me is not made of money :'(

dmn
Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

fasenfasenfasen!

Man vill ha skyrim, mw 2, bf 3, detta! och dead island. me is not made of money :'(

Men eh...det är ju bara typ 1800:- som dessutom är utspritt på flera månader...

Medlem

Kommer önska mig det här till julen, har kollat E3 klipp och det ser otroligt grymt ut!
Ett tag så konkurerade det verkligen med BF3 på min inköpslista


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vad i helvete?? Detta är ju betans sista fas! Betan har ju varit igång länge men det är först nu alla som har Deluxe versionen får spela.

Förövrigt tycker jag spelet är riktigt grymt! Vissa saker som bör fixas men det löser de nog på två veckor. Små detaljer som att fienden ligger och vrider sig i smärta efter man skjutit dem och att all ragdollfysik ser så förbannat realistisk ut gör det hela ännu bättre, kropparna känns tunga till skillnad från alla andra spel där kroppar är lätta som fjädrar. Atmosfären ligger tung som bly.

Medlem

12 dagar kvar, gött

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av cyberzaikoo:

fasenfasenfasen!

Man vill ha skyrim, mw 2, bf 3, detta! och dead island. me is not made of money :'(

Men eh...det är ju bara typ 1800:- som dessutom är utspritt på flera månader...

1800?
Dead Island och Red Orchestra kostar ungefär 300 pix styck...450x3 (det är ungefär vad de andra kostar). Så det blir runt 2000 pix.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Äh, små pengar. Problemet är att ha tid att spela allt .

Medlem

+1 på hannu87. Jag ligger så långt bakom och har så mycket spel som skall spelas eller bara är halv spelade och nu kommer det hur mycket nytt som helst damn.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Fasen vad jag längtar till release! Hur ser systemkraven ut? Något att spela på en nyare bärbar?

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Fasen vad jag längtar till release! Hur ser systemkraven ut? Något att spela på en nyare bärbar?

jag sitter på en

i5 2500k
8 gigram
2x 5970 cf

Allt utom skuggor satt på ultra, samt allt godis i ccc. Hoppar rätt friskt i fpsen 25-90.
Testat o skruva om settings men det verkar inte ge något märkbart resultat.

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Fasen vad jag längtar till release! Hur ser systemkraven ut? Något att spela på en nyare bärbar?

Du behöver nog inte oroa dig, har för mig att det är UT2 engine i grunden, rätta mig om jag har fel.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Burzum Mashtar:

Fasen vad jag längtar till release! Hur ser systemkraven ut? Något att spela på en nyare bärbar?

Du behöver nog inte oroa dig, har för mig att det är UT2 engine i grunden, rätta mig om jag har fel.

Spelet bygger på Unreal Engine 3, och många klagar just nu på Tripwires forum att fpsen inte är helt tillfredsställande. Förhoppningsvis är det bara nu i betan, om inte annars kommer väl patchar släppas med tiden som optimiserar prestandan.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tripwire ftw.
Ett skönt gäng med bra inställning till PC-spel av det jag sett. De verkade ha jättekul när Total Biscuit spelade och spelutvecklarna kommenterade hans spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt att spelet åtminstone är PC-exklusivt.

Medlem

Jag tycker att betan värkar vara AWESOME men det är dåligt att man måste köpa deluxe edition för att få betan varför kunde dom inte släppa en open beta istället så alla fick prova spelet

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag tycker att betan värkar vara AWESOME men det är dåligt att man måste köpa deluxe edition för att få betan varför kunde dom inte släppa en open beta istället så alla fick prova spelet

Det måste du inte alls - det räcker du har köpt den på steam så får du tillgång till betan.

Verkar inte Värkar förresten


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ÄNTLIGEN!!!

Har i över 2 år letat efter ersättare till Americas Army, som blev skit när ver 3.0 kom.

BF3 såg lovande ut men ju mer jag ser och läser om det desto mer arkadaktigt ser det ut, och är det något jag saknar som fan så är det ett taktiskt FPS som premierar slughet, aim och skicklighet framför hets, snabbhet och rush-ness.
Fan, det blir detta spelet helt klart, och BF3 får komma i andra hand!

12
Skriv svar