Succé för Batman – 6 miljoner sålda ex

Robot

Strålande försäljningssiffror för Batman: Arkham City sätter ett Joker-smajl på alla och envar. Batman har så fett med cash att han renoverar sin unkna Batman-grotta.

#rocksteady-studios, #batman-arkham-city, #warner-bros-interactive

Medlem

Borde inte ens ha sålt en kopia.

Skrivet av jippo1:

Borde ha sålt mer.

Inaktiv

Håller helt med jippo1: Borde inte sålt en kopia , årets skit spel.
Sämsta jag spelat fan... fattar inte hur man kan gilla 1an eller det här... det är ett skämt fan..

signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Eh va skit spel? ni låter som gamla gubbar som spelar tuffa att man är för gammal för batman eller? det är ju ett kanon spel.

Medlem
Skrivet av jippo1:

Försöker du nå nivån som Fragzones största gnällspik, eller vad håller du på med?

Medlem

"räddaktör Calle" Oh really?

"rädd aktör"?...

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Eh va skit spel? ni låter som gamla gubbar som spelar tuffa att man är för gammal för batman eller? det är ju ett kanon spel.

Eller så slutar du tänka med röv*n och inser att vissa tycker olika?

Tex: (varför JAG och inte ALLA) hatar spelet.

1. En knapp gör allt... button mash för att slå... slå lite till och sen kan vi ju trycka Y också för att få en cool counter som är helt automatisk... som vi också kan spama 100 ggr efter varandra... oj höll på att glömma B+a för en cool specialare ... kanske dags att komma med något nytt?

DVS. Du kan möta 40 st "evil dudes" och trycka Y (xbox kontroll) igenom hela fighten... kul? NEJ
Tröttsamt efter 5 min = JA

2. Detective mode ? ... skulle varit kul om det inte va gjort för 11 åringar.
3. Grafiken är på PC helt ok,,, med dx11 och allt på max. Allt på medium eller på ps3/360 = ser det ut som något från 2000.
4. En stor stad? ... vi säger väll det....crackdown någon?
5. Röst skådisar är det ända som är "ok"
6. Och låt mig inte starta med killen i läderlapp dräckt som ser så töntig ut så man garvar röven av sig.

DET är varför JAG inte gillar spelet..

Smaken är som baken.... delad.. men din kanske är ihop sydd?
Och jag kan gärna hoppa över folk som klagar på min stavning nu, för ni förstår ju vad som står eller?

Kan ju avsluta med - att detta är ett perfekt exemplar varför man tankar hem spel.
Skulle jag slänga ut 400kr på det här i butik så skulle jag fan slå huvet igenom väggen sen.

signatur

Medlem

roligt att se, ett av årets favoriter!

Medlem

Om det är det sämsta spel du spelat, så kan du ju inte ha spelat så många spel. Sen är man rätt trött på folk som spyr galla på alla forum, varför inte hålla sina negativa tankar för sig själv, vad får man ut av att skriva "Sämsta jag spelat fan... fattar inte hur man kan gilla 1an eller det här... det är ett skämt fan.. " Hur gammal är du förresten? Hör du inte på dig själv hur du låter??? väx upp o försök se saker positivt istället för att hata.

Medlem

GOTY 2011 tillsammans med Deus Ex. City är bättre än Asylum eftersom det är mer öppet, rösterna är helt perfekta och spelets design i sig är mycket kreativt.

Medlem

Jag tycker att det borde komma en lag mot särskrivning... Iaf på forum! Eller nej! Överallt!

Medlem

Bara småbarn som gnäller över hur det eller det spelet är så dåligt eller vad dom nu gnäller över.
Har aldrig träffat en vuxen man som gnäller om spel.

Väx upp!

Medlem

Kul för Rocksteady men jag var själv lite besviken på spelet. På tok för mycket ovidkommande sidouppdrag och inte alls lika tajt stämning som i första spelet. Blir det ett tredje så hoppas jag på en återgång till något närmare första spelet.

/ LordDaimos

Medlem

Av de få minuter jag spelat spelet förtjänar verkligen Rocksteady försäljningsiffrorna. Sen när jag verkligen sätter mig in i spelet kommer jag nog gilla det ännu mer.

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av SWEBarb:

1. En knapp gör allt... button mash för att slå... slå lite till och sen kan vi ju trycka Y också för att få en cool counter som är helt automatisk... som vi också kan spama 100 ggr efter varandra... oj höll på att glömma B+a för en cool specialare ... kanske dags att komma med något nytt?

DVS. Du kan möta 40 st "evil dudes" och trycka Y (xbox kontroll) igenom hela fighten... kul? NEJ

3. Grafiken är på PC helt ok,,, med dx11 och allt på max. Allt på medium eller på ps3/360 = ser det ut som något från 2000.
6. Och låt mig inte starta med killen i läderlapp dräckt som ser så töntig ut så man garvar röven av sig.

Och jag kan gärna hoppa över folk som klagar på min stavning nu, för ni förstår ju vad som står eller?

Kan ju avsluta med - att detta är ett perfekt exemplar varför man tankar hem spel.
Skulle jag slänga ut 400kr på det här i butik så skulle jag fan slå huvet igenom väggen sen.

Varför spela och klaga på det om du inte gillar genren eller Batman överhuvudtaget?
Och förövrigt så är spelet faktiskt jävligt snyggt, kör allt på max Dx11, riktigt snyggt. Och detta är inget GTA spel om du tror det, dessutom så har alltid såna här fightingspel varit såhär. I ett FPS så räcker det med WASD+ mus? Gå runt, sikta och skjut. Är inte det samma för dig heller?

Inaktiv
Skrivet av McNord:
Skrivet av SWEBarb:

Varför spela och klaga på det om du inte gillar genren eller Batman överhuvudtaget?
Och förövrigt så är spelet faktiskt jävligt snyggt, kör allt på max Dx11, riktigt snyggt. Och detta är inget GTA spel om du tror det, dessutom så har alltid såna här fightingspel varit såhär. I ett FPS så räcker det med WASD+ mus? Gå runt, sikta och skjut. Är inte det samma för dig heller?

Spelar för det första inte "vanliga fps" utan håller mig till GRAW 2 tex där man måste "tänka" också du vet innan man agerar.

Annars håller jag mig till rpg /mmo där inte button mashing är a och o

signatur

Medlem
Skrivet av Christoffer B:

Jag tycker att det borde komma en lag mot särskrivning... Iaf på forum! Eller nej! Överallt!

Vad sött att lilla svennen kan yttra sig också,.. vad skulle man göra utan er? ...

Om folk inte lär sig, eller om ingen säger till så kommer vi snart att vara tillbaka till ett språk som är helt ologiskt, ska ge ett exempel på ologisk text via ett brev från 1600-talet:
"Höghbårne alderr nådigeste kånungh ågh herre Eders kong h maiestat är iagh med all underdånigh tienst ågh hiärteligh kiärleeks tråghne tilbiudelse en tråghen underdånigh tienarinne därnäst ösker iagh E k m af dän högste gudh".

Men i vilket fall, sluta trolla nu och ni som faller för trollandet, bara ignorera!

Inaktiv

Vad sött att lilla svennen kan yttra sig också,.. vad skulle man göra utan er? ...

Om folk inte lär sig, eller om ingen säger till så kommer vi snart att vara tillbaka till ett språk som är helt ologiskt, ska ge ett exempel på ologisk text via ett brev från 1600-talet:
"Höghbårne alderr nådigeste kånungh ågh herre Eders kong h maiestat är iagh med all underdånigh tienst ågh hiärteligh kiärleeks tråghne tilbiudelse en tråghen underdånigh tienarinne därnäst ösker iagh E k m af dän högste gudh".

Men i vilket fall, sluta trolla nu och ni som faller för trollandet, bara ignorera!

Well då är det kanske dags att inse att alla har inte 110% perfekt svenska här i sverige där vi lever.
Och så där illa skriver jag nog inte för det där kan jag inte läsa, och tydligen så kunnde du ialf läsa det jag skrev eller?

signatur

Medlem
Skrivet av jimpalus:

Om det är det sämsta spel du spelat, så kan du ju inte ha spelat så många spel. Sen är man rätt trött på folk som spyr galla på alla forum, varför inte hålla sina negativa tankar för sig själv, vad får man ut av att skriva "Sämsta jag spelat fan... fattar inte hur man kan gilla 1an eller det här... det är ett skämt fan.. " Hur gammal är du förresten? Hör du inte på dig själv hur du låter??? väx upp o försök se saker positivt istället för att hata.

Fast nu tycker jag du svävar på nästan samma nivå som dom du klagar på. Eftersom vi lever i ett ''fritt'' land har alla rätt att uttrycka sin åsikt, positiv som negativ. Lika mycket rätt har du att klaga på den som klagar MEN, du har möjlighet att ignorera deras kommentarer om du inte delar deras syn på saken, vilket vore bättre då det är till 99% bara skrivet för att provocera dig för deras nöje, så dom kan lägga sig i sin säng och känna att dom uträttat sitt för denna dag.

Inaktiv

Faller inte svenne i samma trevlighetsklass som blatte? Onödig överreaktion på Christoffer B:s inlägg.

Medlem

Mycket bra spel, dock kunde de finslipat en del detaljer.

Medlem

Riktigt bra spel, jag tycker dom förtjänat de här siffrorna

signatur

Game long and prosper

Medlem

Well då är det kanske dags att inse att alla har inte 110% perfekt svenska här i sverige där vi lever.
Och så där illa skriver jag nog inte för det där kan jag inte läsa, och tydligen så kunnde du ialf läsa det jag skrev eller?

Nej jag märker det, men då kan situationer som denna vara ett utmärkt tillfälle att ta lärdom av sina grammatiska misstag. Det var ju dessutom det jag påpekade, att befolkningen behöver mer kunskap om sitt eget modersmål.

Men on topic: Älskar spelen verkligen, speciellt själva storyn och rösterna. Det betyder mer för mig i dessa spel än vad själva slagsmålen gör, även fast dom är roliga dom också!

Medlem

- What does the Warner Bros say about their income level?
- IT'S OVER 9000!

Medlem

+1

AW8
Medlem

Mycket roligt, då Batman: Arkham City är ett hemskt roligt spel.

signatur

PC gamer 'til I die.

Moderatorer, please stampa ned foten på de ställen där det behövs i den här tråden.

signatur
Medlem

Inte så förvånad över försäljningssiffrorna... Mitt ex ingick när jag köpte en ny laptop Antar att alla fria ex vid köp av tex nvidia kort räknas in med?

Medlem

Nanananananananananananananananana......

12
Skriv svar