Rykte: nytt Soul Reaver på gång

Robot
Rykte: nytt Soul Reaver på gång

Crystal Dynamics, studion som ligger bakom nyuppfinnandet av Tomb Raider, ska enligt källor till VG247 slipa på ett nytt spel i Legacy of Kain-serien.

#legacy-of-kain-soul-reaver, #legacy-of-kain, #crystal-dynamics, #legacy-of-kain-defiance


Medlem
Rykte: nytt Soul Reaver på gång

Kommer inte köpas om det nu kommer.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEES! Älskar Soul Reaver serien, jag hoppas också att dom uppdaterar nuvarande spel till HD - så nya fans såväl vi äldre rävar får återuppleva


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

mmm. kain! mums!


signatur
Medlem

Jag hoppas på en ny titel med Kain i huvudrollen, gärna med ännu mörkare och grymmare och mer vuxen värld och story. Serierna är förövrigt storymässigt en av mina favoriter. Spelmässigt kanske spelen inte håller så hög kvalitet.

Medlem

Men wwwaaaaat.
Fack yeah. Brutala nyheter, synd bara att Amy inte är kvar... Hmm, men jag tar vad som helst. gief naow


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Wow, tänkte på just Defiance som jag faktiskt njöt av att spela när det kom ut, bara för någon vecka sen. Detta ser man fram emot !

Medlem

WOOO! Så jävla grymt! Jag vill spela Kain!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Har många fina minnen från det första Soul Reaver. Ska bli kul att se om det är sant eller inte samt se i vilken riktning de tar serien serien (kanske ett FPS trololol).

Medlem

Älskade verkligen Raziel, så hoppas på honom.

Medlem

Holy crap! Jag måste drömma


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Oh! Mycket trevligt, mycket trevligt indeed

CFW
Medlem

Inget med den blå smurfen tack!

Droppa Soul Reaver och satsa på Blood Omen 3, gärna med mycket RPG och med Kain i högform.

Medlem

Jamen det är ju som ett dreamteam..Baldur´s Gate-spelen och Soul Reaver-spelen, där har vi många många timmars kvalitets-speltid


signatur

War, War never changes...

Medlem

Det här är en serie jag älskar så Galet jävla mycket Att defiance slutade på ett sätt som sa att Nästa gång man återser Kain kommer det vara den absoluta slutpunkten på hela historien och sen kom det inget har plågat mig så in i helvete. Om det kommer ut och håller en Tdredjedel av klassen som Legacy of Kain spelen haft är det ett dag ett för mig.

Medlem
Medlem

NICE!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Fucking sweet! Har väntat så länge på nästa spel i serien!

Medlem

Kanon!


signatur

Nämen!

Medlem

Awesome! Gief!

Medlem

Konstigt att det inte har kommit tidigare, ett av dom bästa spelserier till PS1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Soul Reaver har i stort sett lika stort sentimentalt värde för mig som Zelda serien har.
d.v.s. Mycket!
Även om jag fortfarande tyckte 1:an var den absolut bästa så var 3:an jäkligt bra också.
2:an kändes lite fail, känns som 8 timmar där man får lite mer story.

Att samla på sig olika krafter i 1:an var så jäkla skoj, och hur man sedan kunde gå tillbaka till områden man varit på förut, som nu med dina nya krafter var öppna för dig. Precis samma sak som Zelda gör så bra.

Medlem

Raziel e ett givet gife=)

1
Skriv svar