Medlem

Underbar artikel!

Medlem

Själv har jag sedan länge låtit gamla spel ligga. Det är enkelt att vara nostalgisk, men det är just det. När man drar igång de gamla pärlorna så visar det sig snabbt att det numera oftast framstår som grus

Jag låter de fina gamla minnena vara just minnen istället för att sabba dem för mig själv. Hade man inte chansen när det begav sig så är sannolikheten att man får ut något liknande det vi fick ut i form av underhållning inte speciellt stor - om den ens är större än 0

Kul att läsa dock, säkerligen fler än jag som får lite nostalgikickar ^^

Medlem

Kan vara bland det sämsta jag har läst här på sidan.

Medlem

Det är förbaskat underhållande att se redaktionen sätta en yngre gamer på äldre titlar. Läste Elite-artikeln med entusiasm och den här likaså. Du skriver underhållande och trots att man lätt skönmålar äldre titlar med en fragmenterad minnesbild så måste jag säga att jag håller med dig här.

Fler såna här artiklar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Benett:

Uppenbarligen är jag kvar :)...
Jag var kanske otydlig men jag tycker inte alls att alla har den här standarden utan stör mig på att man inte längre får den höga kvaliteten som man kommit att förvänta sig sedan man började följa siten, någon gång när Q1 var nytt och fräscht.

Jag önskar bara att de här mer humoristiska artiklarna (för de kan vara väldigt roliga) hamnar som någon kategori. Kanske en kåseri-hörna? Det jag har problem med är när de hamnar i antingen nyheter eller recensioner. Där förväntar jag med "DN"-standard.

Det är säkert som du säger att det är undantagen som sticker ut. Men det skulle det göra på DN också. Jag tycker ni ska ta det som beröm att jag ser FZ som motsvarande DN snarare än motsvarande Aftonbladet eller Expressen. Aftonbladet gör ju seriösa saker också men det drunknar i "Ät gurka och dö omgående"-rubriker.

k3m
Medlem

fantastisk artikel dock så kan jag förstå de som tar illa upp av att någon driver med deras favorit spel. jag förstår dock att det här spelet har nog faktist varit ett toppspel en gång i tiden och kanske fortfarande är. om man orkar sätta sig in i det.

12
Skriv svar