Stänger ni av musiken i spel
Bakgrundsmusiken i Far Cry 3 är verkligen inte bra gjort. Finns en hel del spår som bara inte passar in för fem öre. Jag skulle nog egentligen stängt av den. Jag vill minnas att i Far Cry 2 körde de endast naturljud. Musiken där störde mig uppenbarligen inte då jag inte minns den.
Egentligen bara bilspel jag stänger av musiken på. radion för vice city är givetvis undantaget men rena racing lir inte en chans att musiken får stå på.
GT 5 har ett alldeles förfärligt intro för övrigt. Det är möjligt den har några andra bra spår men det första man gjorde när man startade upp GT 5 var att försöka få tyst på plingandet.
Stänger av musiken i MMO och MineCraft. Spelar min egen musik eller lyssnar på några av de skivor med stå-upp komiker jag har.
Alltså mest när det gäller moment som kan kännas som "grind".
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Stänger bara av spelets musik om jag tycker att den är riktigt dålig.
Ett typexempel är "modern era" musiken i Civilization 4, som är otroligt dålig.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Brukar lyssna på spelens musik och om den är bra som tex Mass Effect spelen så har man den ju kvar , men i Borderlands 2 blev den ju snart tjatig så man stängde av , oftast sänker jag bara volymen så man har det som bakgrundsbrus mer än som stämmningsfyllare.
2012 bästa musik har jag i efterhand insett vara Mass Effect 3 ...