Ny klass på väg till Borderlands 2

Robot
Ny klass på väg till Borderlands 2

Gearbox Software har teasat en ny spelbar klass till Borderlands 2. Någon form av förrymt experiment är det, som inte ingår i säsongspasset.

#gearbox-software, #borderlands-2


Medlem
Ny klass på väg till Borderlands 2

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

CTI
Medlem

Nu vet jag inte om du bara vill ha ett billigt Seasonpass.

Men: karaktären inte kommer ingå i säsongspasset, liksom mekromantikern Gaige inte heller gjorde.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av CTI:

Nu vet jag inte om du bara vill ha ett billigt Seasonpass.

Men: karaktären inte kommer ingå i säsongspasset, liksom mekromantikern Gaige inte heller gjorde.

Det vet jag - men jag frågade som sagt efter ett säsongspass eftersom jag inte har detta.Gaige har jag redan och jag kommer köpa denna när den släpps med.

Edit: Det stod det ju i texten förövrigt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Googla och ta första bästa ryska sida som säljer passet för 5-6€

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Googla och ta första bästa ryska sida som säljer passet för 5-6€

Nej, jag tänker inte köpa från någon rysk sida - det är därför jag frågar här. Jag vill ha en pålitlig sida (inte rysk, tänker inte ge en krona till någon/något där).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Greenman Gaming, brukar köpa nysläppta spel för runt 230-250kr där. Man köper cd-nycklar (inklusive steam serials). Det blir så billigt för man handlar med amerikansk dollar istället för euro och ibland har dom förhandsbokningsrabatt + så kan du tjäna krediter genom att skriva recensioner och boka spel.

Se bara till att du inte köper spel som kräver Capsule, deras egna download client..den är värdelös! Far Cry 3 krävde Capsule för att laddas ner första gången...och den tankade i 2,5kb/s, så jag fick ladda ner spelet från piratebay och aktivera min cd-key under installationen, så låstes spelet upp i Uplay. Väldigt krångligt och tidskrävande med en långsam internetuppkoppling

www.greenmangaming.com om du vill kolla in sidan, väldigt bra förutom Capsulekraven på somliga spel


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Greenmangaming har det för $29.99 / ~203spänn, sen så brukar dom ju väldans ofta langa ut rabattkoder, så du kanske kan få det billigare än då.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Riktigt svinigt och erbjuda ett säsongspass sen släppa DLC som inte ingår.

Medlem
Skrivet av henks:

Riktigt svinigt och erbjuda ett säsongspass sen släppa DLC som inte ingår.

Tycker man att dom gott kunde inkluderat karaktärerna i säsongspasset? -ja.

Är det svinigt av dom att inte göra det? -NEJ, eftersom dom klargjorde redan INNAN spelet släpptes att säsongspasset var för FYRA STORY DLC:s, inget annat.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Är jag ensam om att vilja ha ett gäng ding med i nästa DLC..?

Medlem

Tack för era svar - jag brukar dock köpa på Greenman Gaming och G2Play...hade hoppats på lite nya förslag

Men tack ännu en gång!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tänker inte köpa nåt från Gearbox efter deras lögnaktiga beteenden.

Medlem

Köpte season pass från GmG i julas för 10 dollar, knappt 70 kronor. Ibland har de sjuka rabatter. Helt klart värt mer än så dock.

Medlem

Meh. Orka spela igenom normal + TVHM en tredje gång, visa oss en fläskig expansion med ny level cap.

Medlem

Fan vad le jag blir man köpte season pass när borderlands 2 kom ut och så släpper de massa skit som inte ingår, vad är det för stil?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Googla och ta första bästa ryska sida som säljer passet för 5-6€

Nej, jag tänker inte köpa från någon rysk sida - det är därför jag frågar här. Jag vill ha en pålitlig sida (inte rysk, tänker inte ge en krona till någon/något där).

Driver du med mig? Du vill köpa ett billigt spel, men inte ifrån ryssar, för att dom är ryssar för att ryssar skall inte få någon krona av dig? Vad har pålitlighet med saken att göra, det är ju tokenkelt att avgöra om det är pålitlig eller inte...

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Googla och ta första bästa ryska sida som säljer passet för 5-6€

Nej, jag tänker inte köpa från någon rysk sida - det är därför jag frågar här. Jag vill ha en pålitlig sida (inte rysk, tänker inte ge en krona till någon/något där).

Driver du med mig? Du vill köpa ett billigt spel, men inte ifrån ryssar, för att dom är ryssar för att ryssar skall inte få någon krona av dig? Vad har pålitlighet med saken att göra, det är ju tokenkelt att avgöra om det är pålitlig eller inte...

Varför skulle jag driva med dig? Och det är inte för att dom är ryssar, det är för jag inte litar på saker därifrån och hellre köper från pålitliga ställen. Om du nu inte har något mer förslag så tycker jag nog vi avslutar vår diskussion här.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Balansera spelet så man har en chans att klara sig fram till den lilla byn i snö öknen i spelets början utan att behöva bli våldtagen och mördad femtioelva gånger av varelser som är betydligt mer låglevlade än vad man själv är men starkare ändå.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Balansera spelet så man har en chans att klara sig fram till den lilla byn i snö öknen i spelets början utan att behöva bli våldtagen och mördad femtioelva gånger av varelser som är betydligt mer låglevlade än vad man själv är men starkare ändå.

"Snö öknen"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av henks:

Riktigt svinigt och erbjuda ett säsongspass sen släppa DLC som inte ingår.

Tycker man att dom gott kunde inkluderat karaktärerna i säsongspasset? -ja.

Är det svinigt av dom att inte göra det? -NEJ, eftersom dom klargjorde redan INNAN spelet släpptes att säsongspasset var för FYRA STORY DLC:s, inget annat.

Bara för det är beskrivet redan innan betyder det inte att det inte är svinigt.
Swing and a miss.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av henks:

Riktigt svinigt och erbjuda ett säsongspass sen släppa DLC som inte ingår.

Tycker man att dom gott kunde inkluderat karaktärerna i säsongspasset? -ja.

Är det svinigt av dom att inte göra det? -NEJ, eftersom dom klargjorde redan INNAN spelet släpptes att säsongspasset var för FYRA STORY DLC:s, inget annat.

Bara för det är beskrivet redan innan betyder det inte att det inte är svinigt.
Swing and a miss.

Ok, så de borde kallat det 4-pack.

september förra året (innan season pass gick att köpa)
– Vi kommer att ha annan dlc som inte är relaterad till season-pass. Mechromancer (bilden) är ett exempel, säger han och menar att fler sådana karaktärer är ett troligt scenario.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120924/seasonpass-i-borde...

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Spökbröd:

Balansera spelet så man har en chans att klara sig fram till den lilla byn i snö öknen i spelets början utan att behöva bli våldtagen och mördad femtioelva gånger av varelser som är betydligt mer låglevlade än vad man själv är men starkare ändå.

"Snö öknen"

Made up by yours truly


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Spökbröd:

Balansera spelet så man har en chans att klara sig fram till den lilla byn i snö öknen i spelets början utan att behöva bli våldtagen och mördad femtioelva gånger av varelser som är betydligt mer låglevlade än vad man själv är men starkare ändå.

"Snö öknen"

Made up by yours truly

hehe det lät förbannat roligt! well done!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem
Skrivet av Ankh:

HÄRLIGT!

Var kan man få itag ett season pass billigt förövrigt?

Amazon.com har jag för mig har det billigt

Medlem
Skrivet av henks:

Riktigt svinigt och erbjuda ett säsongspass sen släppa DLC som inte ingår.

Det gör inget för är det moxxi du kan spela med nu så är det värt priset

Medlem

I ärlighetens namn så har mitt intresse redan sprungit och gömt sig för denna titel, har inte ens orkat mig igenom spelet utan dlc med någon av karaktärerna så en ny lär knappast införliva en nytändning.
Kanske är det bara jag men en känslan är att allt går på repeat. Oengagerande.
Nog var första Mass Effect oxå repetivt men känslan av att utforska något nytt var starkare i denna titel. Kanske har man bara blivit gammal.
"Livet är som en kontorsstol, det gäller att hitta rätt inställning".
Hoppades att jag kunde leva efter den devisen.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Spökbröd:

Balansera spelet så man har en chans att klara sig fram till den lilla byn i snö öknen i spelets början utan att behöva bli våldtagen och mördad femtioelva gånger av varelser som är betydligt mer låglevlade än vad man själv är men starkare ändå.

"Snö öknen"

Made up by yours truly

Å andra sidan så är ju Antarktis den största öknen vi har på den här planeten, så helt off var du ju inte ;p

1
Skriv svar