Final Fantasy VI finns nu ute till IOS

Robot
Moderator | Testpilot
Final Fantasy VI finns nu ute till IOS

Femman är min favorit just för att du kan multiklassa som en dåre och låta vilken karaktär vara vilken klass som helst YUM


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!

Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!

Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.

Jo, riktiga remakes hade varit trevligt. Men vad jag vet har dom inte gjort några riktiga remakes

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!

Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.

Ja tack, jag pallar inte kolla på origami karaktärer med polio.

Medlem

Want to buy DS version

k3m
Medlem

sjätte delen i final fantasy serien är så jädra grym alltså.

Medlem

Ett av de bästa FF-spelen enligt mig

Medlem

Kör det med en emulator på mobilen, grymt spel som tyvärr blivit liggandes då man inte åker buss längre... Får försöka plocka upp det igen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Jo, riktiga remakes hade varit trevligt. Men vad jag vet har dom inte gjort några riktiga remakes

Får rätta mig själv...dom har ju gjort en del remakes...ettan och fyran vet jag...tvåan och trean med?

Medlem

För min del får de fortsätta! Satt 40 timmar förra sommaren med trean på jobbet.
De trodde jag satt på fb och annat dylikt.

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!

Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.

Själv tycker jag att denna mjölkning dom gör är en bra ide. Dessutom sluta med din dubbelmoral du nyss gjorde.

Medlem

Om det funkar på ipad2 vore det märkligt om det inte fungerade på 4S, de har ju nästan identisk hårdvara?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Kul att dom ger fler möjlighet att spela dessa gamla klassiker.
Dock tycker jag inte om att spela med en pekskärm, kör det på min Vita istället.
Mitt PSN har 4, 5, 6, 7, 8 och 9.
Väntar så in i helvete på 10 nu!!!

Skrivet av Soul:
Skrivet av Vincent_graymore:

Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!

Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.

Själv tycker jag att denna mjölkning dom gör är en bra ide. Dessutom sluta med din dubbelmoral du nyss gjorde.

Jo det blev lite dubbelmoral. Men vad jag menar är att sluta försöka få oss FF fans att skaffa spelen till alla möjliga konsoler. Jag personligen spelar inga spel på mobil och ser detta som mjölkning. Om de däremot gjorde en redig remake som de gjort av tex tidigare spel till ps (6 fick många fina cinematics tex) och DS då är det lite en annan femma.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Loxus:

Jo, riktiga remakes hade varit trevligt. Men vad jag vet har dom inte gjort några riktiga remakes

Får rätta mig själv...dom har ju gjort en del remakes...ettan och fyran vet jag...tvåan och trean med?

Åtminstone så finns trean och fyran som fulla remakes i 3d, med cutscenes och hela köret, och fyran har även voice acting.

1
Skriv svar