Spela som Alucard i Lords of Shadow 2-DLC

Robot
Spela som Alucard i Lords of Shadow 2-DLC
Medlem
Spela som Alucard i Lords of Shadow 2-DLC

Tyckte att spelet var väldigt bra både det visuella och gameplay.
Det ända de kunde gjort bättre enligt mig är att de hade struntat i det moderna och bara hållit sig till medeltidskänslan.

Inaktiv

Hmm nr jag ser namnet Alucard fick jag åter lusten att försöka finna dom avsnitt av helsing ova som jag missat, tror dock jag inte missat så mycket då det är ett halvår mellan varje avsnitt så kanske missat max 3 styckna ;P

Medlem

Det ända jag inte gillade med spelet var smygandet.
Kändes som att det inte passade in ett Castlevania spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

Hmm nr jag ser namnet Alucard fick jag åter lusten att försöka finna dom avsnitt av helsing ova som jag missat, tror dock jag inte missat så mycket då det är ett halvår mellan varje avsnitt så kanske missat max 3 styckna ;P

Du är inte den enda Hellsing är så jäkla nice.

Medlem

alucarD <-> Dracula

Inaktiv
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Dvärgen:

Hmm nr jag ser namnet Alucard fick jag åter lusten att försöka finna dom avsnitt av helsing ova som jag missat, tror dock jag inte missat så mycket då det är ett halvår mellan varje avsnitt så kanske missat max 3 styckna ;P

Du är inte den enda Hellsing är så jäkla nice.

mjo så länge man ser helsing ova så är det bra pallade verkligen inte med vanliga helsing då den knappt följde böckerna och var bara bökig

Medlem

jag visa en av mina bekanta lords of shadows 2 igår för vi är båda gamla rävar när det gäller hela castlevania serien, speciellt en av våra favoriter SOTN, så då satt snacka om att spela som Alucard måste dom göra som DLC till spelet, och ja dagen efter så ser man detta =D

Inaktiv
Skrivet av shocker:

alucarD &lt;-&gt; Dracula

bravo

Inaktiv
Skrivet av shocker:

alucarD <-> Dracula

cpt obvious strikes again!

Medlem

Någon är ju alltid cpt obvious så tänkte att de var dags för mig o vara de

Medlem

Klarade lords of shadows 2 igår, ser verkligen fram på dlc-paketet

Medlem
Skrivet av soundchaser:

Klarade lords of shadows 2 igår, ser verkligen fram på dlc-paketet

körde precis klart det häromdagen jag också faktist, var lika grymt som jag förväntade mig även om jag sakna den där fina film klippet efter att eftertexterna rullat.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Tyckte att spelet var väldigt bra både det visuella och gameplay.
Det ända de kunde gjort bättre enligt mig är att de hade struntat i det moderna och bara hållit sig till medeltidskänslan.

Tyckte dock jag med till en början, men tänkte inte så mycket mer på det med tiden utan man smälte in i denna fantastiska välgjorda atmosfär o det bredda soundtracket i spelet fick en o få gåshud emellan åt.
Nu blir det o spela på svårhetsgraden "Prince of Darkness"

1
Skriv svar