Helgsnackis - vad kommer du att spela online i höst?

Medlem

Då man har ett litet barn så kan man bara spela när barnet gått till sängs. Men tyvärr sover barnet oroligt. Så när man ska spela online får man avtala med sambon. Så en gång i veckan spelar jag Company of Heroes 2.
Bästa RTS. Särskilt när man spelar ryss, riktigt bra utmaning och kul.

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:

Destiny, Halo Master Chief Collection och Halo 5!

Samma här! ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Lirar sällan online numera. (Spelade UT99 TDM i klan för många år sedan.) Kanske lite CS:GO ibland. Annars blir det mest single-player spel, RPG och strategi. Just nu blir det mest Legend of Grimrock 2.

Medlem

Fortsätter spela The secret World förstås, ett väldigt underskattat spel imho. Lite Red orchestra,Payday 2 och förhoppningsvis har jag tid över för att bita tag i nya Dragon age.hmmm hur ska jag få tiden att räcka till?


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Elite: Dangerous är det enda onlinespel jag spelar, och lär så förbli tills Elite: Dangerous 2 kommer någon gång runt 2025.

Medlem

Skulle jag spela nåt online så vore det Elite: Dangerous. Är för tillfället upptagen med Kerbal Space Program.

Medlem
Skrivet av Amilo:

CS:GO, always and forever.

+1

Medlem

Själv blev jag sugen på att börja med swtor igen nu när Shadow of Revan expansionen kommer i december

k3m
Medlem

Vadå online? SJ spelar man Divinity OS. Utan tvekan det bästa rollspelet ute nu

Medlem

Kör lite 5-minutersrundor på Titanfall annars är det BF4 för hela slanten.

Medlem

Path of Exile gissar jag på, länge sedan jag körde något annat.. men Elite: Dangerous måste man väl förstås också testa.

Medlem

Skulle vilja lira World of Warcraft igen, men samtidigt orkar jag inte köra lika hardcore raidande som jag gjorde då. Så min vilja av att göra allt som går skapar liksom en konflikt med den delen av mig som inte orkar eller riktigt känner för att offra så mycket tid på det igen.

Sedan blir det definitivt lite Smash Brothers under sjukskrivningen i december

Medlem

Mortal Online

Medlem

Cs:go. Ny operation, nya maps, cases osv


signatur

Rawr

Medlem

Ska spela Allan hela höst/vintern tänkte jag.

Sen blev jag ruskigt sugen på c&c när jag läste det högre upp, plus lite fifa och halo.

Medlem

Mest Elite: Dangerous
Wildstar och kanske lite WoW: Queuelords of Waitmore

Star Citizen lär ju dröja länge så....

Medlem
Medlem

Planetside 2, Tribes ascend, natural selection 2.

Medlem

The Elder Scrolls Online & Star Citizen.

Medlem

Dragon Age!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Fortsätter nöta BF4...annars AC serien så man kommer ifatt. Unity kanske är spelbart vid det laget.

Medlem

Bf4. Dmr, finn en buske, skjut folk i ryggen, ett par claymore strategiskt placerade. Kvällen räddad.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

I höst fortsättes det med ESO, några rundor BF4 och eventuellt en kik på Elite: Dangerous. I SP så avnjuter jag Wasteland 2!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Quake-konnässsör

Quakelive, Quake 1 sedan ska man få in lite Dragon Age: Inquisition och eventuellt Icewind Dale emellan.

Medlem

Har kört Assassins creed: Unity hela helgen typ.

Medlem

Blir nog mest Path Of Exile, Snart ny liga ju

: D


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Pausar Destiny för Dragon Age: Inquisition, men fortsätter nog när första expansionen dyker upp i Dec.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Jyu
Medlem

Destiny. Riktigt roligt att lira med vänner!

Medlem

Väntar på gta 5 ska komma till pc nån gång

emj
Medlem

Magica Wizards Wars

Älskar det, skulle dock gärna har betalt för det istället för att köpa prylar in game.

Skriv svar