Sola, bada, mörda – här är lanseringstrailern för nästa avsnitt av Hitman

Robot
Sola, bada, mörda – här är lanseringstrailern för nästa avsnitt av Hitman
Medlem
Sola, bada, mörda – här är lanseringstrailern för nästa avsnitt av Hitman

Kommer bli ett köp när alla episoderna är släppta

Medlem

Meh, låter som alla mina semestrar.

Medlem

Härligt!!!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Förstår inte riktigt episod-släppet, jag tyckte det var en värdelös idé när man först hörde om det och tycker fortfarande att det är helt värdelöst.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det blev lite konstig spelkänsla av Hitman.. jag förväntade mig en skithäftig singelplayer-kampanj, men istället blir det enstaka banor att spela. Jag är lite besviken känner jag. Men ska bli gott med en ny bana att köra igenom, men gör de om detta i nästa Hitman-spel så står jag över nästa gång.

Medlem

Ser fram emot det.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förstår inte riktigt episod-släppet, jag tyckte det var en värdelös idé när man först hörde om det och tycker fortfarande att det är helt värdelöst.

Håller helt och hållet med.
Jag kan inte se en endaste fördel ur ett gameplay-perspektiv.

Däremot kan vi tänka oss följande:
1) Dom kan börja släppa ett spel som inte är klart, utan helt enkelt bara rulla ut del efter del när den blir färdig
2) Prisläget per del blir bättre än ett fullpris spel, och uppenbarligen verkar inte folk ha lärt sig addition i skolan eftersom folk idag gladeligen köper spel/f2p(mikrotransaktioner)/dlc till pengar som adderar upp till bra mycket mer än ett fullprisspel.
3) Bra med publicitet, FZ och resten av spelpressen pumpar ju nu ut (minst) en artikel per del.
Redan nu har vi alltså fått
3.1 - Första levnadsartikel
3.2 - Denna trailer
3.3 - Säkerligen kommande review
Mao så kan dom fortsätta få PR pumpad ut i pressen på ett helt annat sätt än om det "bara" hade släppts som ett fullspel.

Mao, mina teorier är till 100% att utformningen av detta spels release har gjorts för att försöka maximera $$$$, inte med spelupplevelsen i åtanke.

Edit: okey, såg nu att man kunde köpa alla dlc i ett, till rabatterat pris. Men ändå en dålig deal eftersom man måste punga ut fullt pris i förväg för grisen i säcken...

Medlem

Skulle också sitta och kritisera episod släppet, men jag tycker detta spel är ett utav dom bästa i serien även fast man bara kört en bana, absolution var så mycket sämre.

Glad så länge man får ett ordentligt hitman spel

Medlem

Min hype är död. Jag har alltid spelat hitman... Ser mig som potentiell köpare en höst om 3-4 år och det spöregnar ute... inget att spela.. Ser på steam "all hitman episodes 5€." Då blire köp.

Medlem

Har alltid älskat Hitman-serien men har inte läst så mycket om detta senaste liret nu..

Är inte episoderna sammahängande story-mässigt? Är det bara "Kill this guy" och sen episoden efter det "Kill another guy" utan nån form av koppling?

Skrivet av Electrix:

Har alltid älskat Hitman-serien men har inte läst så mycket om detta senaste liret nu..

Är inte episoderna sammahängande story-mässigt? Är det bara "Kill this guy" och sen episoden efter det "Kill another guy" utan nån form av koppling?

Nänä Strory finns. det är en Reboot av serien där man får se hur det började


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Electrix:

Har alltid älskat Hitman-serien men har inte läst så mycket om detta senaste liret nu..

Är inte episoderna sammahängande story-mässigt? Är det bara "Kill this guy" och sen episoden efter det "Kill another guy" utan nån form av koppling?

Nänä Strory finns. det är en Reboot av serien där man får se hur det började

Du har inte spelat va? Ja, prologen är en tillbakablick före serien, men resten är inte en omboot... det är ju t.om. en filmsekvens mellan prologen och parismissionen.
https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc

Skrivet av tobias.y.pettersson:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Electrix:

Har alltid älskat Hitman-serien men har inte läst så mycket om detta senaste liret nu..

Är inte episoderna sammahängande story-mässigt? Är det bara "Kill this guy" och sen episoden efter det "Kill another guy" utan nån form av koppling?

Nänä Strory finns. det är en Reboot av serien där man får se hur det började

Du har inte spelat va? Ja, prologen är en tillbakablick före serien, men resten är inte en omboot... det är ju t.om. en filmsekvens mellan prologen och parismissionen.
https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc

Hehe jo men oj jag trodde verkligen det var en reboot. Kan man skylla pa att man bara har fatt spela en tiondel av storyn


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Det blev lite konstig spelkänsla av Hitman.. jag förväntade mig en skithäftig singelplayer-kampanj, men istället blir det enstaka banor att spela. Jag är lite besviken känner jag. Men ska bli gott med en ny bana att köra igenom, men gör de om detta i nästa Hitman-spel så står jag över nästa gång.

Varför förväntade du dig en skit häftig "kampanj" ?
Alla tidigare spel, utom hitman absolution *spottar över axeln 3 gånger*
Har haft sandbox banor.

Medlem
Skrivet av Loltron:

Varför förväntade du dig en skit häftig "kampanj" ?

Jag förstår inte riktigt din fråga.. Alla tidigare Hitmanspel (PC) har haft en sammansatt story att följa, utan en massa avbrott där man varit tvungen att vänta månader tills man kunnat fortsätta köra nästa.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Loltron:

Varför förväntade du dig en skit häftig "kampanj" ?

Jag förstår inte riktigt din fråga.. Alla tidigare Hitmanspel (PC) har haft en sammansatt story att följa, utan en massa avbrott där man varit tvungen att vänta månader tills man kunnat fortsätta köra nästa.

Ok du syftade på episod systemet alltså, nä jag tänkte på att det inte har varit någon särskilt "sammansatt" story i tidigare spelen, tex i hitman 1 är det ju rätt uppdelat storywise, handlar lite om ortmeier och hans koppling till 47. Sen är det ju bara olika hits, med en viss story kring targets.

Ungefär likadant med andra spelen,, utom absolution då.
Men det är väl bara vänta tills alla episoder är släppta och spela då ?

1
Skriv svar