En miljard nedladdningar via App Store

Robot
En miljard nedladdningar via App Store
Inaktiv
En miljard nedladdningar via App Store

Inte undra på att Apple går bra.

Medlem

Scientologerna går det också sjukligt bra för har jag hört.
(alla liknelser är oavsiktliga och av ren slump)

Medlem

Äger själv en iPod Touch (glöm inte oss!) och i ärlighetens namn spelar jag inte så värst mycket på den utan använder den främst för musik/kalender/kartnavigation/föra anteckningar på.

För spel tycker jag fortfarande att PSP/DS är det bästa valet.

Medlem

nice, App Store är ett bra system. mycket bra.

har en iphone, spelar inte så mycket på den, typ bara Mafia Wars å sådana onlinespel. men finns många väldigt bra program att få via app store. tex, Skype, Facebook etc.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

även om många här inte använder sina iphone/ipods så värst mycket, så tror jag nog vi alla är skyldiga till att ha laddat ner ett stort antal gratis program iallafall.

Medlem
Skrivet av PriMo:

även om många här inte använder sina iphone/ipods så värst mycket, så tror jag nog vi alla är skyldiga till att ha laddat ner ett stort antal gratis program iallafall.

Ja som man säger, "gratis är gott".

Medlem

Jag fick en gratis IPOD från kommunen! Eller hela klassen dessutom! En stor kartong med en massa IPODS! Värda 2000kr st!

Det ni!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har nog testat alla gratisapparna på listan. Även "Flight Control" och "Airport Mania", sjukt enkla men roliga faktiskt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"1: Camera zoom"

Menar ni att man måste betala för att få zoom på kameran?


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Om bara musikindustrin kunde fatta att detta är det rätta sättet att sälja musik på också skulle världen se mycket bättre ut.
Vissa låtar gratis, vissa kostar.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag fick en gratis IPOD från kommunen! Eller hela klassen dessutom! En stor kartong med en massa IPODS! Värda 2000kr st!

Det ni!

varför?...

vi fick miniräknare av skolan, man kunde spela på värda 800 eller 1300kr 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av ddenns:

"1: Camera zoom"

Menar ni att man måste betala för att få zoom på kameran?

7 spänn fick jag punga ut för det. Klart värt det eftersom Zoomen är väldigt lätthanterlig.

Jag spelar inte så många spel på Iphonen, även om Jag hört att Assassin's creed versionen är bättre än den som finns till DS.

Jag spår en stor framtid för den som konsol, dock. Det är så enkelt att komma åt spelen från Appstore jämfört med att springa ut och köpa dom i affären.

Det bästa med Iphoen för mig är att komma åt min hemdator oavsett var på jorden jag befinner mig!

PS. Sättet ni skrev artikeln fick mig att undra; Funderar ni på redaktionen att skaffa Iphones, eller? :PDS.

Inaktiv

Jag har totlat laddat ner 2-3 apps dom funka inte på min verison av ipod så tycker det hela e meh.

Medlem

Är det inte bättre att kommunerna satsar på material som ni har användning för, pennor, block, raddergummi mm

Snyggt när skattebetalarna skall slanta ipods till yngel som inte ens kan stava, räkna eller uppträda på ett korrekt sätt.

Vem lagar våra bilar som ipodsspelande tonårsjävlar har slagit sönder rutor och sparkat in dörrarna på?

Skattemedel återigen åt helvete, bra joppat PG


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Appla är ok


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Är det inte bättre att kommunerna satsar på material som ni har användning för, pennor, block, raddergummi mm

Snyggt när skattebetalarna skall slanta ipods till yngel som inte ens kan stava, räkna eller uppträda på ett korrekt sätt.

Vem lagar våra bilar som ipodsspelande tonårsjävlar har slagit sönder rutor och sparkat in dörrarna på?

Skattemedel återigen åt helvete, bra joppat PG

Jäklar vad bitter man kan vara.

Inaktiv
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av SWEDISH_-_M@SSACRE:

Är det inte bättre att kommunerna satsar på material som ni har användning för, pennor, block, raddergummi mm

Snyggt när skattebetalarna skall slanta ipods till yngel som inte ens kan stava, räkna eller uppträda på ett korrekt sätt.

Vem lagar våra bilar som ipodsspelande tonårsjävlar har slagit sönder rutor och sparkat in dörrarna på?

Skattemedel återigen åt helvete, bra joppat PG

Jäklar vad bitter man kan vara.

Håller med till stor del. Varför ska ungdomar få ipods gratis.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Växande skräp... Finns bättre nedladdningstjänster.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag vet bara att både jag och min tjej har fastnat totalt för Iphone. Flight control är grymt beroendeframkallande.

Nu väntar jag bara på OS 3.0 som ska komma. ^^

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Växande skräp... Finns bättre nedladdningstjänster.

like?.. steam?

Medlem

Jag undrar hur lång tid det kommer ta för Microsofts "Marketplace" att komma upp i samma summa. Eller Googles variant, vad den nu kommer heta....


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

1
Skriv svar